9 stycznia 2014

Mascara Flashy Curl



Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję tuszu do rzęs firmy Ados,
który dostałam dzięki współpracy z Drogerią Uholki.

Szczoteczka jest tradycyjna, nie przepadam za takimi szczoteczkami, 
bo przekonałam się do sylikonowych, choć ta jest na tyle dobra 
że aplikuje się nią idealną ilość produktu i dobrze rozdziela rzęsy.


Maskara jest w ładnym czarnym opakowaniu, a uroku dodają jej różowe napisy.
Pojemność - 12 ml, a cena to 9,10 zł.
Produkt jest wart swojej ceny, trzeba przyznać, że w tej cenie 
trudno znaleźć dobry kosmetyk tego typu, a ten jest dobry.


Tusz nie uczula i spokojnie wytrzymał na moich rzęsach cały dzień.

Co sądzicie o tym kosmetyku? Używałyście produktów tej marki?





6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. domyślam się , też całkiem niedawno dowiedziałam się o jej istnieniu, ale warto bo tania a dobra :)

      Usuń
  2. Marki nie znam.
    Szkoda, że nie pokazałaś jak prezentuje się na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety przeoczyłam ten moment, może zrobię jakąś aktualizację

      Usuń
  3. Z tej firmy znam tylko lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię się były chyba najbardziej rozpowszechnione

      Usuń