21 stycznia 2014

Kiko - Rock Top


Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejny pazurkowy post.
Tym razem role główna gra tutaj lakier Kiko.


Lakiery których użyłam:
- Kiko- Rock Top nr 605
- Wibo Top Fluo
- Safari kolor biały







Pewnie sobie myslicie że lakiery typu cracle to juz przezytek w sumie poniekąd się z tym zgadzam, ale w tym przypadku zastosowałam ten lakier bo chciałam wykonać jakies fioletowe manicure na szybko , co by mi pasował do próbnego makijażu który miałam w mininą sobotę.

Makijaż wykonała Marta - Mobilny wizaż



Podoba się wam ten zestaw?


19 komentarzy:

  1. Mam kilka pękających i powiem trzeba je odkurzyć i pomalować nimi pazury:)ślicznie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ostatnio modny stał się zwierzęcy motyw więc warto odkurzyć :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie pazurki wyglądają super! I do tego przepiękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o fajnie , ze nie tylko ja zapomniała o tych lakierach pękających :D ja planuję za kilka dni pokazac kilka propozycji z tymi lakierkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe co masz do pokazania :) ja nie zapomniałam , kiedyś ich nie lubiłam , trzeba było czasu by się do nich przekonać :)

      Usuń
  4. Fajny efekt i fajny kolor Kiko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był jeszcze wariant z czerwienia, ale ten fiolet bardziej mi podpasował do białego :)

      Usuń
  5. Ładnie to pasuje do siebie :)

    OdpowiedzUsuń