23 stycznia 2014

Holographic 04 Allepaznokcie


Witajcie!

Dziś mam dla Was szybka recenzję holo-lakieru.


Jak widać lakier pięknie się mieni, trudno doliczyć się ilości kolorów, ale widok mi przynajmniej zapiera dech.
Nosiłam go przez chyba 4 czy 5 dni i nic z nim się nie działo, nie odpryskiwał i nie ścierał się.
Aż żal było go zmywać z pazurków.


Skoro tak zachwalam to pewnie pomyślicie że nie ma wad, a ma.
Niestety mimo swej śliczności do całkowitego krycia potrzebuje trzech warstw ale to jedyna wada i fakt że w trybie ekspresowym schnie zupełnie nam to rekompensuje.


Cena również nie jest wygórowana bo to tylko 14,90zł
a nabyć go można np tutaj.


Buteleczka wygląda bardzo ładnie jest smukła i wzrok przyciąga do niej srebrna długa zakrętka. 



Kiedy otworzymy buteleczkę naszym oczom ukazuje się idealnie wyprofilowany pędzelek 
typu One Step Maxi Brush, który sprawia że aplikacja to sama przyjemność.


Na koniec jeszcze sztuczne światło:




Jak Wam się podoba ten lakier? 
Ja osobiście zamierzam nabyć pozostałe kolory:




32 komentarze:

  1. super!
    z serii będę go mieć!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakier śliczny, ale pierścionek jeszcze ładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje też go uwielbiam :) to prezent od ukochanego na imieniny :)

      Usuń
  3. wow, jest megaaaa <3 zakochałam się, miałaś rację :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie i efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOOO *.* chyba też chcę nabyć wszystkie kolory :D <3 Cudny jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no powiem Ci ze warto :) a jeszcze za każde wydane 20 zł dodają gratisy :)

      Usuń
  6. Woooow! Niesamowity efekt! Przepiękne paznokcie *___*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, lakier w sam raz na karnawał :)

      Usuń
  7. Ciekawie się prezentuje :) Taki "inny" niż wszystkie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier świetny, ale więcej nic od nich nie zamówię -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dlaczego? Podpadli Ci czyms? ja u nich zamawiam od kilku lat i wszystko super

      Usuń
  9. jaki cudowny :D ja też chciałabym miec takiego holo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te trzy warstwy nie byłyby dla mnie problemem bo lakier jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację , przy takim efekcie to żaden problem :)

      Usuń
  12. piękny jest :)
    Mam pytanie, a właściwie prośbę :D Pokazałabyś kiedyś kolekcję swoich lakierów i ozdób? Prosiii :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie czemu nie? myslalam juz kiedys o tym, tylko to moze potrwac, sporo tego

      Usuń
    2. czekam w takim razie z niecierpliwością :*

      Usuń
  13. Oczy trudno oderwać - cudowne holo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bałam się tych lakierów, ale teraz żałuję, że nie kupiłam! :( Wygląda troszkę jak idealnie nałożona folia transferowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj żałuj bo jest czego :) ten lakier jest fantastyczny

      Usuń