3 stycznia 2014

Ados Eye Shadow


Witajcie!

Dziś przychodzę z recenzją kredki , 
a właściwie cienia w kredce z firmy Ados.
Produkt ten otrzymałam dzięki uprzejmości Drogerii Uholki,
z którą to jakiś czas temu nawiązałam współpracę.


Przyznam szczerze, że firma chyba czyta w moich myślach bo miałam zamiar nabyć podobny produkt na dniach, co prawda myślałam o czarnym kolorze, ale jak się okazało wersja szara to całkiem niezła opcja.


Kredka jest bardzo miękka i przyjemnie się nią maluje powiekę, dobrze się rozciera jeśli zajdzie taka potrzeba, nie ma konieczności "siłowania się" z nią dzięki czemu  nie podrażnia oka , 
w tym temacie możecie mi wierzyć, bo moje oczy są naprawdę wybredne.

Oto dostępne kolory :


Link do produktu
Można tam przeczytać co producent nam chce przekazać na temat tego kosmetyku.

Kredka zakończona jest uroczą błyskotką, która niezwykle trudno było mi uchwycić aparatem.


Na koniec jeszcze podgląd jak kredka zachowuje się na skórze:


Jak widzicie kosmetyk świetnie sprawdza się również jako baza, 
jak również jest dobry w formie rozświetlacza.
Kredka jest uniwersalna, bo można wrzucić ją do torebki i w każdej chwili poprawić makijaż.

Cena kosmetyku to 9,10 zł 
Przetestowałam kolor nr 12.

Jak podoba się Wam ten kolor?
Używałyście podobnego kosmetyku?






6 komentarzy:

  1. Dość ciekawa propozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego typu kredek z żadnej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten grafit bardzo mi się podoba;) rzadko używam kredek i własciwie nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  4. kredka w polaczeniu z grafitowym cieniem wymiata:)

    OdpowiedzUsuń