1 grudnia 2013

Puder w spray`u got2be Volumania

Puder w spreju got2be Volumania –  Formuła pudru zapewnia natychmiastowy efekt unoszenia płaskich włosów, nadając im objętość i wyjątkową teksturę. Wszystko za sprawą mączki ryżowej, która sprawia, że włosy stają się lekko szorstkie i nabierają dodatkowej objętości. Wystarczy spryskać włosy pudrem i wmasować. 



Nigdy nie wierzyłam ,że takie kosmetyki działają ,że po spryskaniu daje objętość. Może dlatego,że używałam kiedyś suchego szamponu do włosów i cóż - nie działał.

Jeśli macie oklapnięte włosy lub po prostowaniu chciałybyście je odbić od głowy zapoznajcie się z tym kosmetykiem.

Opakowanie jest różowe, a zamknięcie się dobrze domyka, co producent karze robić po każdym użyciu.


Koszt to  ok 20 zł do kupienia w większości drogerii w tym w drogerii Uholki dzięki której miałam możliwość przetestowania tego kosmetyku.


Jak używam tego kosmetyku?
Unoszę ręką włosy, spryskuję i roztrzepuję.
Efekty widać po chwili.
Jeśli dodatkowo wytapiruje się włosy i spryska lakierem myślę ze efekt będzie bardziej spektakularny.


Dziękuję Drogerii Uholki za możliwość przetestowania tego kosmetyku.
Jednocześnie informuję iż ten fakt nie miał wpływu na moją opinię o produkcie.


8 komentarzy:

  1. nigdy nie używałam takich produktów ale chyba warto spróbowac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, ja byłam pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. z tego co mi wiadomo to nowość więc może dlatego nie miałaś okazji

      Usuń
  3. Ja nie używam tego typu suchych szamponów itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego typu kosmetyków trzeba się przekonać, z tym że to nie jest suchy szampon

      Usuń
  4. Nie używam takich kosmetyków, lakier od święta ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lakieru ostatnio używam bardzo często, kupiłam przed jakąś imprezą i przepadłam :)

      Usuń