2 grudnia 2013

Paznokciowy projekt - "Witaminki, witaminki..."


Witajcie!

Dziś przychodzę z postem pazurkowym.
Mam małe ( a właściwie duże) zaległości w projekcie.
Wstyd! Tym bardziej ze to ja go założyłam.


Moja kolej na tydzień piąty, a od dziś zaczął się ósmy.


Moją interpretacją tematu są pomarańcze.
Ostatnio spożywam spore ilości witaminy C z wielu aspektów zdrowotnych,
więc pazurki dodatkowo przypominać mi będą o zażyciu suplementów :)


A to już moje prace:







Na koniec jeszcze mała prezentacja jakich lakierów użyłam:



Zdobienie nie było jakieś szczególnie trudne ale jestem zadowolona z efektu.
Moim zdaniem wyglądają bardzo realistycznie,
 nawet mój siostrzeniec od razu powiedział ze to pomarańcze :)

A Wam jak się podoba?

16 komentarzy:

  1. Super efekt :) świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańczki wyszły idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie pomarańczki baaardzo soczyste! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :D
    walczę, żeby mi pazurki choć troszkę odrosły, bo nie mam na czym malować :(

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście już na pierwszy rzut oka wyglądają jak pomarańcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cooo? jak ósmy tydzień już się zaczął? ja myślałam że 6 to niezłe jaja, pewnie się nie wyrobie z zaległościami bo widzę że mam spore... szkoda, że o tydzień nie możesz go wydłużyć :(

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak fajnie wyszły ci te pomarańczki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mani mistrzostwo :)
    wyszły genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomarańczki bardzo fajne :) ja poległam w projekcie całkowicie przez brak internetu :( nie mam zupełnie jak nadrobić czegokolwiek :/ A na dodatek wena na kolejne tygodnie zupełnie mnie opuściła :(

    OdpowiedzUsuń
  10. super, takie wakacyjne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń