16 grudnia 2013

Paznokciowy projekt - Sto lat ...


Witajcie !

Dziś mam dla Was ostatnią pracę do Paznokciowego projektu.
Ten czas zleciał mi bardzo szybko, zawsze ubolewam nad faktem gdy projekt się kończy.


Zastanawiałam się co wyczarować tym razem na pazurkach.
Nie wiem co mnie natknęło na ten temat może myślałam o moich już poniekąd odległych urodzinach, a może myślałam o urodzinach mojej siostry które są za dwa dni. 


W każdym razie pojawiły się baloniki , a mój siostrzeniec powiedział że to rybki :)


A jak Wam się podobają moje rybko-baloniki?






Czekam na ostatnie prace dziewczyn i już niebawem odbędzie się głosowanie 
w którym jedna z dziewczyn wygra lakiery Barry M.


Czuję się nieco nieusatysfakcjonowana, zarówno frekwencją jak i sposobem zdobienia,
widać nie wszystkim zależy na wygranej, a nie da się ukryć że to był swego rodzaju konkurs.


Liczę więc że głosowanie będzie na wysokim poziomie i niech wygra najlepsza :)



19 komentarzy:

  1. śliczne ! masz bardzo ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdobienie! :)
    Wybacz, za beznadziejną frekwencję z mojej strony... Nie ma tu żadnego wytłumaczenia, jednak to nie ze względu zaniedbania, a przez życiowe zawirowania jakimi było zrezygnowanie ze studiów i poszukiwania pracy. Mam nadzieję, że teraz jakoś się poukłada :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi chodziło ogólnie o frekwencje myślałam że więcej osób się zgłosi

      Usuń
  3. Świetne pazurki ;) a propo przy takich zdobieniach płytka paznokcia słabnie troszczekę, czy masz jakieś sposoby na to by były cały czas w tej samej kondycji? Swego czasu wymyślałam i zdobiłam swoje paznokcie tym co mi na myśl przyszło, a dzisiaj ratuję swoje paznokcie czym się da, a cały czas są słabe i skłonne do złamań..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie było tak że zanim poszłam do poprzedniej pracy miałam piękne i długie paznokcie, niestety musiałam je skrócić, z biegiem czasu i te skrócone się zniszczyły i łamały nawet w pół macierzy, tak jak kciuk którego miałam zażelować jako jedynego ale się rozpędziłam i mam wszystkie :)

      Może to niektórym wydać się dziwne ale to dla mnie sprawdzony sposób by zapuścić długie paznokcie, potem spiłowuję żel i traktuję paznokcie odżywkami i utwardzaczami.

      Zajrzyj do archiwum bloga a zobaczysz jakie miałam długie paznokcie :)

      Usuń
  4. piękne baloniki ja tu rybek nie widzę hehe :)
    A zastanawiam się co miałaś na myśli pisząc "sposobem zdobienia"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dzieciaczki hehe :) wiesz wolałam zapytać bo nie wiem o co chodziło hehe :) w sumie to widzę że ja dołączyłam ale bardziej jestem aktywna ale nie dla wygranej bo mi na niej nie zależy tylko tematy mi się spodobały bo podobne miałam w planach i w końcu je zrealizowałam :) ważne że jest zabawa i można pooglądać innych pomysły :)

      Usuń
    2. zabawa zabawą, ale fajnie by było mieć z kim rywalizować, wówczas człowiek się bardziej stara, stąd też pokusiłam się o lepsze nagrody.

      Usuń
  5. pomysłowo i jak najbardziej fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ajj uwielbiam takie słodkie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że powinnaś dać głosować również na siebie :D bo niektóre twoje prace były najlepsze. A tak to jest z projektami, że nie ma co liczyć, że chętne same się znajdą :( miałam już dwa projekty i gdyby nie rozpowszechnianie informacji na własną rękę, to pewnie nikt nie wziąłby w nich udziału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy to by było sprawiedliwe

      Usuń