8 grudnia 2013

Nowinki i urodzinki

Witajcie!

Dziś mam dla Was mały post laokierowo-nowinkowy.
Czyli jakie lakiery wpadły mi w łapki


W allepaznokcie zamówiłam lakiery i kilka produktów do stylizacji paznokci,
nazbierało się tego i wydałam ponad 100 zł


Dzięki mojej nowej pracy mam kontakt z fantastycznymi lakierami Essie :)


A na Sylwestrowe bale Manhattanowe błyskotki


Moja suszarka na którą czekam, a ściślej na kuriera
kupiona na electro.pl


A na koniec powiem szczerze że mam dziś urodziny ,
ciekawe ile osób o tym pamięta ;)
Ja życzę sobie i Wam wytrwałości,
sobie żebym nie spoczywała na laurach i publikowała dla Was coraz lepsze posty,
a Wam , żebyście ze mną tu byli jak najdłużej,
bo nic bardziej mnie nie cieszy jak to że ktoś czyta te moje wypociny :D

21 komentarzy:

  1. Kochana , wszystkiego co najlepsze ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Naj Naj!!! Uśmiechu, radości,. miłości i czego sobie jeszcze zapragniesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. powiedz mi jak sprawują się essie? wiem że niektóre kolory ok, inne niekoniecznie są trwałe. ja mam tak że lubię mieć dużo kolorów paznokci, dlatego też wolę tańsze opcje jednak nie powiem, na pewno skuszę się kiedyś na jakiś.
    spóźnione sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam tych małych wersji w kosteczkach i są słabe (2-3 warstwy kryją) a te duże wersje już 1 warstwa wiec o wiele lepiej. Co do życzeń dziękuje :)

      Usuń
  4. No to gratuluję!:) a ja życzę Tobie duuużo zdrówka, spełnienia tych najskrytszych marzeń i żeby każdy dzień był cudowny! :*
    A zakupy genialne, jak przystało na urodzinową paczkę :D ciekawa jestem tym lakierów z allepaznokcie.pl :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a co do lakierów, pewnie niedługo doczekają się recenzji :)

      Usuń
  5. bardzo fajnie się obkupiłaś :)
    wszystkiego najlepszego również ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bądź z nami jak najdłużej!
    wszystkiego dobrego :*

    ponad 100zł w alle paznokcie? no to poszalalas :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszeczkę, ale ja takie zakupy standardowo robię raz na jakiś czas, za 100-200 zł :)

      dzięki za życzenia

      Usuń
  7. jeszcze raz wszystkiego najlepszego :) a z allepaznokcie mam ten fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne lakiery :) każdy jeden, pokaż je na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń