12 grudnia 2013

Joanna Sensual Kolagen morski

Witajcie!

Przedmiotem dzisiejszego postu jest żel pod prysznic Joanny.
Pełna nazwa to kremowy  żel pod prysznic kolagen morski.


Opakowanie jest bardzo duże 500 ml więc wystarcza na bardzo długo, jest to spory plus
ponieważ używam tego typu kosmetyków w dużych ilościach więc ten kosmetyk okazał się bardzo wydajny
używam go już z miesiąc , a zużyłam tylko połowę opakowania ( nie wykluczone że inni domownicy też używają). Mimo swej wielkości butelkę łatwo się trzyma i nie wyślizguje się z rąk.
Cena to około 10 zł więc bardzo mało jak na tą pojemność.
Zapach jest bardzo ładny, świeży , nie umiem go przyporządkować ale możecie mi wierzyć na słowo :) 
nie utrzymuje się zdyt długo na skórze.
Konsystencja jest typowa jak dla tego typu produktów, co sprawia że dobrze się pieni i skutecznie myje.

Jak widać tak wygląda otwarcie:


Skład:
Na szczęście próżno szukać tu parabenów tak jak obiecuje producent,  niestety jest SLES.


Konsystencja:


Kosmetyk moim zdaniem ani nie nawilża, ani nie ujędrnia, ale moim zdaniem do tego służą balsamy.
Na całe szczęście nie czuć też nieprzyjemnego uczucia napięcia i szorstkości, co już jest wystarczającym (jak dla mnie) plusem.

Czy kupiłabym go po raz kolejny? 
Myślę że tak, u mnie się sprawdził.


7 komentarzy:

  1. fajna recenzja

    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go nigdzie wcześniej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie widziałam nigdzie. Jak go spotkam to na pewno się skuszę, lubię kosmetyki Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jeden z tych żeli, ale taki różowy i sprawdził się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiaj go zamówiłam w drogerii superkoszyk.pl za 5,99 zł ;) Jestem ciekawa czy będę z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń