17 grudnia 2013

Jak trafiacie do mnie?

 

Witajcie!

Jeszcze nie było u mnie tego typu posta, bo do niedawna nie działo się nic szczególnego, 
standardowe frazy jak na bloga kosmetyczno-paznokciowego aż do niedawna.

Oto w jaki sposób moi czytelnicy mnie znajdują :

Eva Longoria na luzie
nie wiem jak może wyglądać ale podejrzewam że tak:

Dominika Gwiaździsta paznokcie
nie wiem co to za jedna, ale musi mieć fajne paznokcie skoro ktoś szukał jej na moim blogu :)



miętowe szpilki z kokardką
myślałam że to średni pomysł, ale chyba bym takimi nie pogardziła :)


mięta "berz" zestawy ubrań
nie wątpię że to połączenie kolorystyczne do siebie pasuje, ale pisze się przez "ż"

zielone paznokcie 2013 czy modne?
czy modne? Jak dla mnie tak i nie tylko 2013 roku :)


piękny lakier róż blog
te słowa najlepiej opisują mojego bloga :)

musisz być mój
nie wiem co... ale ja mojego bloga nikomu nie oddam :P

jakie należy "zmienszać" kolory
no i znów mamy lekcję gramatyki, pisze się "zmieszać" :D

aranżacja dworku
ktoś kto szukał tego tematu na moim blogu mógł się przeliczyć, bo ja się na aranżowaniu dworków nie znam, co najwyżej wnętrza :) 

blog modowy cappucino
ten blog nie jest ani modowy, ani cappucino, chociaż czasem pijam 

jak fajnie paznokcie ananasy
cieszę się że komuś się tak spodobały :)

czeskie tylki do kremów
tylki? czy tyłki? chyba to pierwsze, jakby nie to że jestem cukiernikiem miałabym większe wątpliwości

nienawidzę mieć suchych rąk 
ja też nie dlatego wszędzie mam porozstawiane kremy do rąk,
w samochodzie, przy komputerze, a w pracy aż 3 sztuki

wyciskacze łez
tutaj takich nie znajdziecie, ja nawet cebuli nie lubię 

jak dezynfekować materac?
nie mam pojęcia, ale perfekcyjna pani domu na pewno wie


A Wy jak do mnie trafiłyście?

10 komentarzy:

  1. hahahahaha rewelacja :D można się uśmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahaha rypłam śmiechem to jest najlepiej i najbardziej rozweselający post za czasów mojego blogowania haha :) piękne jazzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe- dobre :D, ja napewno trafiłam z innego bloga, a nie z wyszukiwarki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie to mają pomysły :) fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post, ja znalazłam poprzez komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobre :D jak to się sprawdza ? :>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statystyka -> źródła ruchu sieciowego -> wyszukiwane słowa kluczowe (na samym dole)

      Usuń