23 grudnia 2013

Green Pharmacy - 2 w 1 (z ylang-ylang)


Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z recenzją.
Już dawno miałam napisać tą recenzje bo ten płyn mnie niesamowicie zaskoczył.
Któregoś dnia na wyjeździe miałam bóle brzucha i jak na złość nie miałam żadnych leków przeciwbólowych, rozkurczowych i tu przyszedł mi z pomocą ten kosmetyk.

Jest to nawilżający olejek kąpielowy o zapachu ylang-ylang i pomarańczy 2 w 1.
To zarówno olejek do kąpieli jak i żel pod prysznic, chociaż ja stosowałam go tylko w celach kąpielowych i niestety szybko się skończył.

Niestety bo naprawdę działo, rozluźnia, odpręża oraz działa rozkurczowo, a przy tym pięknie pachnie.


Opakowanie jest półprzeźroczyste, co pozwala nam kontrolować ilość kosmetyku.

Cena to ok 10 zł za 250 ml moim zdaniem wcale nie za dużo.

A oto skład:


A Wy używałyście już tego kosmetyku?



2 komentarze:

  1. Mam ale w wersji z gożdzikiem, dla mnie to taki umilacz.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie mogę się przekonać do tej firmy :/ coś wiadomo Aneczko o głosowaniu w sprawie projektu? :)
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń