5 grudnia 2013

Eveline - Odżywka do włosów 8 w 1


Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję arganowej odżywki do włosów 8 w 1 Eveline .
Szczerze powiedziawszy firma ta nie była jak dotąd moim faworytem, ale nie ukrywam że jeśli coś ma w składzie (tak jak tutaj) olejek arganowy lub keratynę to chętnie próbuję.


Tym razem o istnieniu tego kosmetyku dowiedziałam się dzięki uprzejmości drogerii Uholki, która to podarowała mi ten kosmetyk do testów.


Jakież było moje zdziwienie gdy ta odzywka trafiła w me ręce.
Pierwsze co nie ukrywam było i jest wyczuwalne to zapach, jest na tyle intensywny ze przebija się już przez zamknięte opakowanie, ale bynajmniej mi nie przeszkadza wręcz przeciwnie jest przyjemny, ponieważ to zapach masła kakaowego.


Kolejna rzecz która mnie zainteresowała to fakt iż rzucił mi się w oczy napis "efekt jak z salonu widoczny już po pierwszym użyciu!" w tym momencie przepadłam i uznałam ze odzywka musi jak najprędzej znaleźć się na moich włosach.


A jaka była moja opinia?
Konsystencja produktu jest zbita co ułatwia aplikację, a dodatkowo dobrze trzyma się włosa.
Po spłukaniu włosy są mięciutkie więc efekty są wyczuwalne już na etapie mycia włosów, to duży plus.
Włosy łatwo się rozczesują, a po wyschnięciu są miękkie.


Koszt to ok 20 zł.

Na koniec jeszcze skład:


Możemy tu dostrzec olejek arganowy, keratynę, masło shea, olejek łopianowy, wyciągi ze skrzypu i pokrzywy, proteiny jedwabiu, d-panthenol oraz witaminy A, E, F.

Za możliwość testowania dziękuje drogerii Uholki



11 komentarzy:

  1. ja nie miałam, ale lecę jutro do drogerii i kupuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, jest fajna, ale dla mnie nie pachnie masłem kakaowym, niemniej zapach jest intensywny i przy codziennym myciu włosów lekko obkleja je. Mimo wszystko daje efekty i jest warta uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś Eveline nie kojarzy mi się absolutnie z odżywkami do włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę poszukać tej odżywki i kupić ją :D


    A w wolnej chwili, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie przepadam za firma eveline
    nie kupuje kosmetykow tej firmy
    jedyne do czego wracam to odzywka do paznokci 8w1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta cena mnie jakoś nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno sprawdzę, chociażby dlatego, że uwielbiam odżywkę do paznokci 8 w 1, to stwierdzenie teraz kojarzy mi się z czymś dobrym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting review, can I FIND THIS PRODUCT IN USA STORES? You have great blog, I really love it!
    Would you like to follow each other? Will be glad if you visit my blog.
    Have a great day!
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak zwykle eveline dodaje pochodną formaldehydu... nie wiem czemu oni się tak kochają w tym składniku :/

    OdpowiedzUsuń