13 grudnia 2013

Essie - Where`s my ?


Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję kolejnego lakieru Essie.
Tak się stało, że znalazł się on na mojej prawej ręce, a właściwie na paznokciach prawej ręki,
nie jest łatwo wykonać ładne zdjęcia i ostre przy tym więc wiele odrzuciłam ale coś zostało dla Was :)


Kolor w tym świetle wydaje się bardziej niebieski niż miętowy, ale uwierzcie mi że to bardziej mięta :)



Tu kolor odzwierciedlony jest znacznie lepiej .



Butelka jest duża i klastyczna jak dla Essie.


Kolor nazywa się dość charakterystycznie,
 ale tą nazwę przydzieliłabym raczej dla granatu lub czerni.


Pędzelek jest szeroki i wygodny w aplikacji lakieru.


A tutaj mam dla Was porównanie kolorów w różnym świetle.

Jak Wam się podoba ten kolor?



18 komentarzy:

  1. ten lakier to legenda i przez dłuższy czas był niedostępny ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. cudooo :) i nawet go mam ! ah muszę wypróbować w końcu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow twoje pazurki robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz pazurki akrylowe czy zel?:)a kolor swietny

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie kolorek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wygląd bloga i genialne paznokcie :)
    http://red-hairedfashionista.blogspot.com/
    może wspólna obserwacja?
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor piekny;) pazurki masz mega długie;)

    OdpowiedzUsuń