15 grudnia 2013

Essie - Hip-anema


Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejny kolor Essie ten skradł moje serce.
To piękna czerwień - idealna.


Lakier kryje już przy pierwszej warstwie, mimo tego użyłam dwóch. 



Kolor nazywa się hip-anema.


Wykończenie jest kremowe, lakier wspaniale się nakłada, nie bombelkuje i nie smuży, szybko schnie i koniec końców pięknie błyszczy bez użycia topu.


Nosiłam go calutki weekend i nie myślę szybko się go pozbyć z pazurków, a u mnie to rzadkość.
Jak dla mnie to świetny kolor na zbliżające się święta :)





Jak Wam podoba się ten kolor?

10 komentarzy:

  1. kolor jest przepiękny :)
    Twoje paznokcie także :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jest przepiękny, bo klasyczny i w dodatku modny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny lakier. Essie to jednak ma piękny wybór kolorów :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) wczoraj w superpharm przechodziłam koło lakierów essie myślałam że kark skręcę :D

      Usuń
  4. jakie pazurki :) ech ja jeszcze nie mam żadnego essie :/

    OdpowiedzUsuń