4 grudnia 2013

Essie - Don`t sweater it


Witajcie!

Dziś przychodzę z recenzją lakieru Essie.

Jest to kolor:


Średnia jestem z angielskiego, żeby nie powiedzieć słaba, o czym już niejednokrotnie wspominałam, 
wiec nawet nie próbuje tłumaczyć.
Ja nazywam ten kolor po prostu SWETER.


Jest to kolor moim zdaniem typowo jesienny, w sam raz na chandrę. 


Mimo to jest w nim coś takiego - jakby zawinąć się w koc z kubeczkiem kakao.


Kolor jest przepiękny i mocno napigmentowany, to co widzicie to zasługa jednej warstwy, 
drugą uznałam za zupełnie zbędną.
Lakier wysycha w tempie ekspresowym a jego wykończenie jest fantastycznie błyszczące.


Całość zamknięta w dużej butelce, charakterystycznej dla lakierów Essie.


Po kilku dniach postanowiłam "ulepszyć" ten kolor piaskiem P2.

 

Efekt nie jest piorunujący ale przynajmniej czubki tak szybko się nie ścierały.
To jest własnie wada posiadania przedłużanych paznokci.





A Wam który wariant bardziej odpowiada?

Na koniec jeszcze chciałam Wam przedstawić mój pierwszy filmo-slajd na YouTube


17 komentarzy:

  1. świetny kolor! idealny na jesień/zimę... :) i ten piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne paznokcie :) lakier wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie podobnego odcienia ostatnio szukałam, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się nie zgodzić, ale Essie ma wszystkie kolory piękne :)

      Usuń
  4. Ładny:) mi się kojarzy z pluszowym misiem, choć porównanie do koca i kakao też dobre. Aż kurcze kakao mi się zachciało, a mleka nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jaka jestem złośliwa ;) to dawaj do mnie na kakao , mleko się znajdzie :D

      Usuń
  5. z pisakiem czy bez wygląda świetnie :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor fajny, taki inny, a piaskowe końcówki to super trik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż Ci zazdroszczę! Cudowne lakiery, ze zdobieniem i bez i tak cudownie! A kształt Twoich paznokci... nic innego nie pozostało jak podziw! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko że sztuczne, ale dzięki :)

      Usuń
  8. świetny kolor i jakie piękne szponki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie piękna czekolada :D a z piaskiem to juz nawet nie będę pisac , że mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ! mam podobny z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń