23 listopada 2013

Zaszalałam ....

... w Rossmannie, a teraz mam wyrzuty sumienia.

Oto co wpadło w moje łapki:
Jak widać jest tego troszkę, taki sobie zrobiłam prezent mikołajowo-urodzinowo-gwiazdkowy .

A teraz po kolei:

RIMMEL
Podkład Match Perfection
Czaiłam się na niego od dłuższego czasu, w pewnym momencie kupiłam podkład Pierre Rene 
nie dość że za ciemny to szczypie w oczy, więc stojąc teraz przed szafą Rimmel nie mogłam go sobie odmówić.
Cena 22,79 zł *


Lakiery Salon PRO i Brit Manicure 
Szłam z zamiarem że kupię wszystkie kolory oprócz BritPop który już mam,
ale tak przyglądając się im stwierdziłam że szalu nie ma albo ze mam podobne 
więc zostałam przy tych trzech :)
Cena za sztukę 11,39 zł *

MISS SPORTY


Lakiery Metal Flip
Czytałam ostatnio jakąś gazetę w której pisano ze w obecnym okresie takie kolory będą trendy,
a że lakiery te są dość tanie i dobrej jakości to skusiłam się na te 2 kolorki.
Drugi ciężko uchwycić na zdjęciu, w rzeczywistości jest bardziej złoty.
Cena za sztukę 5,09 zł *

WIBO

Lakier Top Fluo
Uwielbiam te topy, więc korzystając z tej promocji kupiłam aż 2 sztuki żeby mieć na zapas.
Cena za sztukę 3,39 zł *


MANHATTAN


Lakier Lollipop Alpenrock z edycji limitowanej.
Urzekł mnie ten kolorek, więc musiałam go mieć, a że jestem wielka fanka tych lakierów jeżeli chodzi o trwałość to chyba nikogo to nie dziwi :)
Cena 8,99 zł *

Lakier Pro French
Z Rimmela kupiłam róż do frencza a tu występuje biały, z perfekcyjnym cienkim pędzelkiem. 
Cena 10,19 zł *

LOVELY



Lakier Blink Blink
Aż się sama sobie dziwię że wzięłam tylko dwa warianty kolorystyczne.
Cena za sztukę 3,59 zł *

Matte Top Coat
Tak jak w przypadku topów z Wibo, tak i tym razem nie mogłam się powstrzymać.
Każdy wie ze to najlepszy top matujący :)
Cena 4,29 zł *

Lakier Gloss Like Gel
Zachwycił mnie ten kolor taki błyszczący, miałam dylemat czy wybrać ten czy bardziej czerwony,
ale jednak ten :)
Cena 3,39 zł *

* podane ceny są już po zniżce.

Jak widzicie sporo tego, a wyzuty sumienia mam z tego powodu że tego dnia wydałam prawie 130 zł z tego tylko 22 zł na rzeczy codziennego użytku.
W tym roku omijam Rossmanna szerokim łukiem , bo jak tam wejdę to na pewno znów zbłądzę.

Jakby tego było mało to nie wszystkie lakiery jakie kupiłam w tym miesiącu, ale jeszcze czekam na paczkę.

Miłego wieczorku i weekendu :)




24 komentarze:

  1. Mam ten podkład, jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam lakier metaliczny od ms - jest świetny. Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane zakupy :) lakiery Rimmel mają fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy, ja zakupiłam tylko jeden lakier.

    OdpowiedzUsuń
  5. ile lakierow :o
    :D Ale ja tez kupilam kilka rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy:) U mnie również bardziej lakierowo:) Dokupiłam blink blink nr 1, bo inne trzy kolory już miałam wczesniej z wibo-boxa. Pokusiałam się również o kolejny ten top matujący z lovely, bo po prostu uwielbiam go u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. poszalałaś matowca też chcę :D
    Ja kupiłam tylko tusz i lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszalałaś Kochana, ale raz się żyję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie te lakiery ;) byłam już w pt w Ross... ale coś za wiele nie wpadło mi w oko, zresztą mało co było. ale w tygodniu jeszcze pokręcę się za jakimiś lakierami ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie zaszalałaś, same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham lakiery do paznokci ♥
    zaobserwowalam i liczę na rewanż ;)
    http://mojezyciejestnowela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też kupiłam lakier Rimmela z tej serii, tylko kolor Punk rock :) i ogólnie też wydałam sporo, bo prawie 120 zł ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rany, a ja tak skromnie zaopatrzona wyszłam z tej promocji :O Chyba pobiegnę chociaż po jeden lakier więcej.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz nie dość że sama zbłądziłam to namawiam innych do złego :D

      Usuń