24 listopada 2013

Serduszka


Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejne zdobienie.
Postaram się żeby było ich teraz jeszcze więcej.
Mam nową pracę która mi na to pozwala i nowe paznokcie, 
które myślę nie maja szans się teraz łamać :)

Pokazywałam je przy okazji poprzedniego posta:

A tu już ciąg dalszy wzorków, jeszcze na "starych" paznokciach



Tło to oczywiście mój ulubiony kolor z Safari, 
a błyszczące drobinki to ozdóbki z moich zasobów .




Jak Wam się podoba? Bo mi i moim klientkom bardzo :)


18 komentarzy:

  1. śliczne takie delikatne i romantyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) A co to za nowa praca, co? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Subtelne - oczarowało mnie to mani :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocze i delikatne, super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. delikatne i urocze nie dziwie się, że się podobało klientkom :) kolor bazowy mnie urzekł

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie, pudrowe zdobienie :) jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo to wygląda, tak delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, słodkie połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    Więcej informacji tutaj: http://kosmetycznyamator.blogspot.com/2013/11/nominacje-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne paznokcie

    obserwuje i licze na to samo
    www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń