28 listopada 2013

Essie Sunday Funday


Witajcie!

Pogoda może nie nastraja zbyt optymistycznie dlatego w woli przypomnienia o wakacjach 
na tapetę idzie kolor Essie z kolekcji letniej.

Jak widzicie to taki kolor koralowy z ślicznie mieniącymi się drobinkami które ledwie są dostrzegalne na zdjęciu.


Lakier sam w sobie jest dość gęsty to też sprawia że jego aplikacja nie należy do super przyjemnych 
(coś jak lakiery z kolekcji blogerskiej Wibo)


Trwałość nie budzi zastrzeżeń ze 3 dni trzymał się na moich pazurkach


Buteleczka jest bardzo mała jak przypadło na lakiery z kosteczek Essie.


Kolor to Sunday Funday dla mnie nazwa kojarzy się raczej z żółtym , ale cóż....



Jak Wam się podoba ten kolor?



14 komentarzy:

  1. Mi się kojarzy z Latem :-))) śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  2. odcień piękny na tą porę roku:) płytka paznokci jeszcze ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jej nie ma , ktoś mi pozazdrościł i sie połamały ;)

      Usuń
  3. lubie kiedy nazwy lakierów nie są zwykłymi numerkami :) ktoś musi mieć wiele fantazji i sie postarać żeby je wymyślać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się i łatwiej o tytuł dla posta :)

      Usuń
  4. Lubie lakiery Essie, ale niezbędny jest przy nich top coat. Z Seche Vite wytrzymują u mnie tydzień i zmywam tylko dlatego, że kolor mi się nudzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam uważam że porządny lakier nie potrzebuje topów wymagam (zwłaszcza od tych droższych) żeby się błyszczały i trzymały tak czy siak bez użycia topu.

      Usuń
  5. cudo :) ja uwielbiam takie kolorki nawet jesienia :)

    OdpowiedzUsuń