5 listopada 2013

CR Cairuo nr 19


Witajcie!!

Dziś mam dla Was mała recenzję.
W miniony weekend poszłam do Hi Hao po spodnie a przy okazji wpadły mi oko te lakiery,
grzech było nie kupić tym bardziej w tej cenie 4,99 zł


Z wielu kolorów wybrałam ten czyli nr 19.


Żeby zobrazować jego urodę postanowiłam za tło użyć białego lakiery z Safari
 którego w tym samym dniu nabyłam,
niestety nie przemyślałam tego ruchu i w ten oto sposób białe drobinki są ledwie widoczne.


Lakier ma ciekawa formę buteleczki co dodatkowo zachęciło mnie do kupna.


Niestety jeśli chodzi o zapach to już nie ma rewelacji, bo jest straszny.
Pachnie jak jakiś rozpuszczalnik wiec nie za ładnie.


Ale rekompensuje to ładny wygląd i błysk pazurków :)




Oprócz tego lakieru nabyłam również drugi z innym wariantem kolorystycznym, spodziewajcie się więc drugiej recenzji .


25 komentarzy:

  1. Buteleczka jest przecudowna :D A lakier prezentuje się całkiem ładnie ;)
    p.s do dziewczyn zaczęły dochodzić przesyłki z BPS więc może i my się wreszcie doczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może na dniach dostaniecie ja dostałam swoją wczoraj :)

      Usuń
  2. Hehe..śmieszny kształt buteleczki:) ładnie to wygląda, tak słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy :) Nie spotkałam jeszcze tych topów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez pierwszy raz sie z nimi teraz spotkałam

      Usuń
  4. Piękne są te toppery ale muszę Cię zmartwić u mnie w tej buteleczce są po 3zł a mniejsze po 2zł z tej samej firmy przez co ja wolę te mniejsze mają dwa albo trzy rodzaje zakrętek. Co do zapachu no niestety śmierdziuszek bo to chiński lakier i one to do siebie mają że nie przyjemnie pachną hehe :) ja się już przyzwyczaiłam do zapachu dla mnie lakier musi szybko schnąć a pozostałe wady już zniose :) pięknie się prezentuje na białym kolorze i znając mnie to też bym pewnie na tym kolorze go położyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym tak patrzyła na cenę to bym żadnego lakieru nie miała :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście białych drobinek prawie w ogóle nie widać, w pierwszym momencie myślałam, że ich nie ma :) ALe ogólnie to lakier bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem jak wyglądałby na inym lakierze do paznokci, czy te białe drobinki byłyby widoczne , jest fajny też taki chce! A były inne warianty kolorystyczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno tak wstępnie miało być na cielistym

      Usuń
    2. Udało mi się je dostac w moim mieście !
      Są fantastyczne!!
      Mam cztery kolorki!

      Usuń
  7. mogłabym je mieć wszystkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne te lakiery, mają cudne buteleczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądają, u mnie chyba chodzą po 3,99 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze są :) słodkie! i te buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mają fajne buteleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dałabym inna bazę ale lakier piękny :)

    OdpowiedzUsuń