13 listopada 2013

CR Cairuo nr 14


Witajcie!

Dziś kolejny post, tak jak obiecałam kolejna recenzja lakieru Cairuo.
Kilka dni nie było postów bo coś nie mam natchnienia do siedzenia przed komputerem,
pogoda za oknem coraz brzydsza i człowiek tylko myśli żeby przytulic głowę do poduszki po ciężkim dniu w pracy.


Jak widać buteleczka jest taka sama tylko zawartość inna, tym razem drobinki są 
głównie czerwone i niebieskie.


Pędzelek jak widać nic nadzwyczajnego ale najważniejsze ze prosto ciachany. 


A tu jucz widok jak prezentuje się na pazurkach.








Tym razem tło białe jak najbardziej uwidacznia kolorystykę zawartą w buteleczce.
Podoba się Wam?



15 komentarzy:

  1. piękne mani :) delikatne a zarazem przez te kolorki ma urok swój

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, takie trochę zakręcone i zwariowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam ostatnio że ciężko mi się do czegoś zebrać po pracy... to ta najgorsza pora roku:(

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam tą serię ostatnio u siebie w chińczyku :)
    jak ze schnięciem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo!:) Fajnie się odbijają od białego tła:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie to wygląda :) Ciekawy blog, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kolorowe toppery na bieli ;)

    OdpowiedzUsuń