17 października 2013

WOW Sand Effect nr 3


Witajcie!

Dziś przychodzę z recenzja lakieru.
Efekt może nie taki WOW jak kolor.


Jest to piękna czerwień, z łatwością się go aplikuje i bardzo szybko schnie.
Ci którzy liczą na piaskowy efekt mogą się nieco rozczarować.
Wykończenie jest (jakby powiedziała moja siostra) zważone, do piasku to mu daleko moim zdaniem.


Mimo tego jestem zadowolona z jego zakupu.











A na koniec mała informacja.
Oto co dla Was przygotowałam jako nagrodę za Paznokciowy Projekt:


Projekt trwa ale wciąż można się zgłaszać TUTAJ




24 komentarze:

  1. jaka ładna czerwień! ;)
    Mój chłopak ma taką biedroneczkę przyklejoną w samochodzie nad radiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no efekt nie do końca może zadowolić ;)
    Lakierami od Barry M kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, nic poza tym jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham czerwony kolorek na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor przyciąga wzrok, lubię taki odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na zdjęcia prawie wcale nie widać efektu piasku ;) ale kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że będzie to normalny piasek. Szkoda.
    Ja mam klika z wibo takich kolorków, ale normalnej faktury.
    Szkoda, ze to taki niewypał wśród piasków.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też go mam, kolor śliczny, ale oczekiwałam jednak efektu piaskowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie jest piasek:P
    Nakładałaś go może na jakiś top, bo top może zjeść cały efekt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Karola nic na podkład nie dawałam, sam ten lakier.

      Usuń
  10. Faktycznie, żadnego piasku tu nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  11. kurczę Twoja siostra miała rację on nawet nie leżał koło piasku ale kolor ma cudny to trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem w szoku :/ ale niestety negatywnym... ile warstw dałaś? może do Twojego egzemplarza zapomnieli dodać efektu piasku... nie no to jakaś porażka jest... sądziłam, że będzie w fakturze taki jak ten mój granat. Tym bardziej, że koleżanka z pracy ma ten kawowy z tej serii i też był piaskowy. Coś tu ewidentnie nie gra, mimo że kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwie warstwy , bez żadnych podkładów

      Usuń
    2. No to ja nie wiem co oni zrobili z tym lakierem ;p ale szukałam swatchy na necie i jakoś nie ma ;p

      Usuń
    3. ja tylko widziałam ze jedna blogerka była nim rozczarowana, ale zdjęć u niej nie widziałam

      Usuń
  13. mam ten sam problem z tym lakierem, trzeba porządnie machać butelką przed malowaniem każdego paznokcia. Może to zdenerwować :p

    OdpowiedzUsuń
  14. ojjj to chyba się zawiodę bo myślałam że będzie to normalny piasek i kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jest raczej nie normalny piasek ale nie da sie ukryc że kolor sliczny

      Usuń