1 października 2013

Wibo - Express Growth nr 484 + "Bling your nails"


Witajcie!

Dziś na tapetę idzie lakier Wibo z kolekcji Express Growth nr 484.
Jest to kolor limonkowy.



Tutaj jedna warstwa:


A tu już dwie:


Jak widać kolor jest lekko żółtawy.


Do zakupu tego kolory natknęła mnie Daguszka po swojej recenzji lakieru Paese, 
a że do Paese niestety nie mam takiego dostępu jak do Wibo postanowiłam wzbogacić moją kolekcję o kolejny lakier tej marki :)


Ogólnie jestem zadowolona z zakupu, choć jak się okazało mam podobny kolor z essie.


A Wam podoba się ten kolor?

Na koniec jeszcze chciałam pokazać Wam pracę do projektu KOKietki  "Bling your nails"


Przypominam że wciąż trwają zapisy do Paznokciowego projektu


24 komentarze:

  1. mam ten lakier, jest okropny :/ skusilam sie, bo w buteleczce cudnie wygladal

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię lakiery tej marki ale kolorek zdecydowanie nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor na ostatnim projektowym zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ten niebieski kolorek lepiej mi przypadł do gustu ):

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek:)
    A praca do projektu KOKietki świetna i kolorek cudny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier, jednak liczyłam na lepsze krycie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery Wibo bardzo lubię :) i kolorek śliczny

    OdpowiedzUsuń