10 października 2013

Truskawkowy sorbet


Witajcie!

Dziś mam dla Was kolejne zdobienie.
Tym razem jest to praca zrobiona ot tak bez powodu i to mnie cieszy najbardziej :)


Jak widzicie postanowiłam namalować truskawki.
Nie wiem skąd wziął mi się ten pomysł żeby były białe w czerwone kropki, a nie czerwone w białe (bądź czarne) kropki. W każdym razie efekt końcowy wygląda całkiem fajnie.


Tło które tu zastosowałam to lakier Safari (niestety bez numerka, ale podejrzewam 339) , który dostałam na ostatnim spotkaniu blogerek od Kingi


Kolor jest fantastyczny, więc jeszcze raz chciałam podziękować.
Nie wiem czy zdjęcia go odwzorowują, dla mnie ten kolor wygląda jak 
jogurt z sezonu truskawkowego.
Pewnie nie jedna z Was gniotła truskawki z cukrem i zalewała je śmietana , no i własnie taki kolor ma wg. mnie ten lakier.


Stąd też to zdobienie.


A jak Wam się podoba to zdobienie?




Przypominam ze wciąż można się zgłaszać do Paznokciowego Projektu organizowanego przeze mnie 
Na zachętę dodam że na zakończenie przewiduję ciekawa nagrodę w postaci lakierów do paznokci.


24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje , Twoje słowa sa budujące :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne, na początku się zdziwiłam bo zamyślałam że przepis będziesz dawać ;D
    Sama kiedyś chciałam sobie zrobić takie mani ale z czerwonymi truskawkami na białym tle :)

    Notka będzie dziś wieczorem, co prawda nie obszerna ale i tak myślę że ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi ślinka poleciała jak zobaczyłam te truskaweczki na Twoich pazurkach :) szkoda, że już przepadł sezon na nie...

    OdpowiedzUsuń