2 października 2013

Shower Gel Kappa Sensitive


Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję. Tym razem jest to Żel pod prysznic Kappa, który otrzymałam przy okazji współpracy. Ostatnio wspominałam o balsamie jak pamiętacie :)


Opakowanie żelu jest identyczne jak w przypadku balsamu.
Ja lubię takie kompleciki np. odżywka - szampon, balsam - żel pod prysznic itd.


Składniki:


Żel ma standardową konsystencje, jak dla tego typu produktów i jest przeźroczysty, co dla mnie jest dużym plusem, ponieważ nie lubię barwionych żeli.
Zapach jest powiedziałabym typowo mydlany - kremowy i tak jak w przypadku balsamu tak i tu mogę stwierdzić ze spokojnie można mieszać ze swoimi ulubionymi perfumami, bo na pewno zapachy się nie wymieszają.


Otwarte opakowanie jak widać i w tym przypadku przypomina motylka :)


Mało tego produkt nie zawiera parabenów i tym podobnych "śmieci".


Na koniec zapraszam Was na FB firmy https://www.facebook.com/KappaCosmetics

6 komentarzy: