22 października 2013

Recenzje kosmetyków z Drogerii Uholki


Witajcie! 

Dziś mam dla Was potrójna recenzję.
Są to kosmetyki które otrzymałam w ramach współpracy z Drogerią Uholki.

Pierwszy kosmetyk to krem do rąk Rumiankowy z firmy Green Pharmacy:


Tuba ma pojemność 100 ml, ale wydajność nie jest zbyt rewelacyjna, to już mój drugi krem do rąk, poprzedni zniknął w mig, być może dlatego że używałam go kilka razy dziennie.

Kosmetyk jest zabezpieczony więc nie musimy się martwić ze był wcześniej otwarty.


Konsystencja jest przyjemnie kremowa , nie lejąca i nie za gęsta.


Skład: Aqua, Mineral Oil, Monoglycerides, Stearic Acid, Glycerin, Cera Alba, Lanolin, Dimethicone, Cetostearyl Alcohol, Camomille Extract, Hamamelis Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Panthenol, Thiamine, Arnika Extract, Retinyl Acetate, Tocopheryl Acetate, Biotin, Parfum, Hydrolyzed Keratin, Allantoin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Sodium Hydroxide. 

Zapach oczywiście rumiankowy, ale jakby z lekka nuta ziół.
Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu.
Zmiękcza i przynosi ulgę suchym dłoniom.

Kolejny kosmetyk to lakier do paznokci firmy Eveline Mini Max nr 835.


Tutaj prezentuję pędzelek, jak widać jest on najzwyklejszy, nie za szeroki nie za wąski idealny do aplikacji lakieru.


Buteleczka jest mała bo to tylko 5 ml.


Idealne krycie zapewniają dwie warstwy lakieru.
Szybko wysycha co jest dla mnie dużym plusem.
Łatwo się go zmywa, ale niestety może barwić płytkę.


Lakier bardzo się błyszczy , a jego wykończenie jest kremowe.
Co do trwałości to się nie wypowiadam , bo miałam go na pazurkach jeden dzień, ale producent zapewnia że trzymać się będzie przez 9 dni.






Kolejny kosmetyk to Maska dotleniająca z czerwoną glinką z Ziaji do każdego rodzaju skóry.


Bardzo się ciesze że dostałam ten kosmetyk bo skóra mojej twarzy własnie tego potrzebowała - dotlenienia.
Mamy teraz taka porę jaką mamy wiec skóra robi się szara i zmęczona, a ta maseczka radzi sobie z takimi problemami.

Skład: Aqua, Canola Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Illite, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Titanium Dioxide, Laminaria Digitata Extract, Butylene Glycol, Panthenol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Diazolidinyl Urea, Parfum, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Citric Acid.



Maska jest gęsta, co ułatwia jej aplikację. Zapach jest niemal niewyczuwalny, może to i lepiej bo jak na maskę przystało trzeba ja mieć na buzi przez 15 minut a z zapachami bywa rożnie.
Dodatkowo łatwo się zmywa , ponieważ nie zasycha jak to bywa w przypadku maseczek z glinką.

Jeśli chodzi o opakowanie, to dla mnie jest dość kłopotliwe, osobiście wole tubki, bo w tym przypadku jeśli kosmetyk mi zostaje ( a został) to kolejny raz już go nie użyję.

Dziękuję Drogerii Uholki za możliwość przetestowania powyższych produktów.
Jednocześnie chciałam zaznaczyć że fakt iż dostała kosmetyki do testów, nie miał wpływy na moja opinię.

10 komentarzy:

  1. ładny kolor lakieru - ja dostałam zielony... Jutro planuję napisać recenzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o zielony , myslałam ze tylko odcienie czerwieni wysyłaja

      Usuń
  2. śliczny kolor lakieru. Taki malinowy, dobrze mówię? ;)
    Pozdrawiam i zostaje w obserwatorach :)

    OdpowiedzUsuń