7 października 2013

Paznokciowy team - wzorek nr 33


Witajcie

Dziś przychodzę z kolejnym wzorkiem do Paznokciowego Teamu.
Jest to wzór dość nietypowy, który wybrała Kasia.
Motyw jest dość geometryczny.


Ostatnio jestem jakoś bardziej nastawiona na własną interpretację zdobień , wobec powyższego chyba troszkę uszczuplę swoją aktywność w tym przedsięwzięciu i będę wybierać wzorki które mnie bardziej przekonują.


Mam wrażenie ze te zdobienia które robię z musu nie są takie z sercem i nie odzwierciedlają tego co chciałbym Wam pokazać.


A wracając do tematu posta, oto wzór:





Jak Wam się podoba? 
Ja jak zwykle niezadowolona z rezultatów.

18 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, jesteś nie zadowolona, jest jak zwykle super :) tylko moze baza mogłaby być inna :)
    Mimo wszystko mam nadzieje że będą Ci się podobać wzorki z naszego teamu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem samokrytyczna poprostu

      Usuń
    2. Rozumiem, pewnie chodzi Ci o czas głównie? Wiem że ciężko jest zwłaszcza że my - organizatorki dałyśmy plamę delikatnie mówiąc - mamy dużo zaległości. Ale jest ciężko przynajmniej u mnie znaleźć czas na pomalowanie nawet jednolicie paznokci, nie mówiąc już o czasie dla siebie, w szkole mam takie tempo że już nie wyrabiam, brakuje mi czasu na wszystko i na sen. na wielu płaszczyznach zawaliłam, nawet swojego bloga, rzadko dodaje notki i wgl. Mam nadzieje ze za jakiś czas uda mi się choć parę wzorków nadrobić, nie chcę też robić na odwal sie bo nie dość że jakość moich zdjęć jest katastroficzna to na szybko wyjdzie mi jeszcze gorzej..

      Usuń
    3. Nie przesadzaj już z tym wiekiem, młoda przecież jeszcze jesteś :*

      Usuń
  2. Jest dobrze, trening czyni mistrza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie chodzi o trening w tym przypadku, ale masz rację :)

      Usuń
  3. Nie masz powodów do niezadowolenia, przecież wyszło Ci świetnie :D
    Nie mam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, miło się czyta takie słowa :)

      Usuń