13 października 2013

Paznokciowy Projekt - " Jesienne ..."


Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z pierwszą pracą do Paznokciowego Projektu.
Startujemy 14 października (czyli jutro) , ale zgłaszać można się cały czas do końca trwania projektu.
Początkowo zamysł był że ma się zgłosić min. 10 osób, ale w zasadzie nie ma to znaczenia grunt to dobra zabawa.
Linki do swoich prac zostawiajcie tutaj.

A oto moja praca:









Po raz pierwszy od nie pamiętam kiedy pomalowałam pazurki metodą one stroke.
Odkurzyłam moje farby i o dziwo nie zatraciłam moich zdolności :)
A jako tło użyłam lakieru Safari.

24 komentarze:

  1. Totalnie nie ograniam tej metody;| próbowałam ale nie wychodzi mi to ;|
    Sliczne zdobienie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wiem o czym mówisz, mi niejednokrotnie brakowało cierpliwości zanim czegokolwiek się nauczyłam

      Usuń
  2. Bardzo ładne! :)
    Kurcze możesz mnie zapisać do tego projektu!!! :)
    Myśle że dam radę z 2 projektami :)
    Zapisz mnie :) a baner dodam jutro bo teraz jestem na telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście dodałam Cie do listy uczestniczek :)

      Usuń
  3. O ja...Kopara mi opadła jak zobaczyłam te pazurki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie spodziewałam sie takiej reakcji :)

      Usuń
  4. śliczne, ja już u siebie dodałam banerek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, oczywiście jesteś na liście uczestniczek :)

      Usuń
  5. Śliczności:) jestem pod wrażeniem Twojego talentu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszło :D Pozazdrościć cierpliwości :)
    Warto się trochę pomęczyć bo efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piekne te pazurki !!! cudowności !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. mega ! ja bylam na krótkim szkoleniu z one stroke,ale bez cwiczen w domu nie da rady;/ chyba musze do tego powrócic bo te zdobienia to swietna sprawa ! Gratuluje! http://www.patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń