11 października 2013

Nowości i współprace

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z moimi nowościami.
Otóż ostatnio podjęłam dwie współprace, 

a do testów otrzymałam:
- chusteczki do demakijażu
- spray termoochronny
- płyn micelarny
- maskę kolagenową
- zabieg do laminowania włosów


Jest to długoterminowa współpraca, z której mam nadzieje będą zadowolone obie strony.


Do testów otrzymałam:
- krem do rąk Green Pharmacy
- maskę dotleniającą
- lakier Eveline


A na koniec moje zakupy:
- odżywka z jedwabiem Inglot
- lakier Wibo WOW sand effect 

Jeśli chodzi o Mariona to najbardziej jestem zadowolona z kosmetyków do demakijażu, tym bardziej że obecne które posiadam są na wykończeniu.

A z kolei jeśli chodzi o Drogerię Uholki to w zasadzie wszystko mnie cieszy.
Lubię  i ufam firmie Ziaja to też z maski raczej nie będę się bała korzystać.
Lakier jak to lakier ich nigdy dość :D a Eveline jeszcze nie próbowałam.
Krem do rąk to tez dla mnie przydatny kosmetyk, mam co prawda jeszcze jeden taki sam , ale moje suche łapki nie maja nic przeciwko takiej ilości kremików, jeden wrzucę do auta a drugi do torebki :)


16 komentarzy: