4 października 2013

3 w 1 - Paese nr 118 + Top Coat Matte Lovely + Kropeczki


Witajcie!

Dziś mam dla Was długi post, zwykle rozbiłabym na trzy, ale ostatnio mam pełno pomysłów na posty , wiec nie będę się rozdrabniać na drobne. 


Na pierwszy ogień idzie lakier Paese. 
Wielokrotnie powtarzałam że uwielbiam ta markę i nic się nie zmieniło.
Lakier ma świetne krycie, już pierwsza warstwa daje świetne rezultaty.



Druga warstwa to już w ogóle marzenie :)
Lakier pięknie się błyszczy, a dodatkowo z łatwością zmywa i nie brudzi skóry,
 ani nie przebarwia płytki.




Początkowo myślałam ze to piasek ale jednak nie.
Lakier był w zawartości PaeseBoxa.


Kolejny krok to Top Coat Matte od Lovely.
Fantastycznie matuje.


Nie czuję po nim uczucia cierpkości :) ani żadnej gęsiej skórki :)






A na wyschnięty Matte poszły w ruch kropeczki, które stworzyłam przy pomocy sondy.





Jak Wam się podoba efekt końcowy?

Przypominam ze wciąż można się zgłaszać do Paznokciowego Projektu organizowanego przeze mnie 
Na zachętę dodam że na zakończenie przewiduję ciekawa nagrodę w postaci lakierów do paznokci.

27 komentarzy:

  1. Baaardzo się podoba :) Taki delikatny wzór, ale bardzo gustowny :)

    Muszę też ten zmatowiacz sobie zafundować bo podoba mi się nie wiedziałam, że takie coś istnieje :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny efekt matującego kolorku i końcowy efekt jest bardzo gustowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to wykombinowałaś, matowy z Lovely zrobił swoje ;D
    co do projektu chętnie bym się zapisała, ale ostatni rok studiów zaczynam i wiem, że będzie problem z wyrabianiem się w czasie, a szkoda bo tematyka fajna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że doceniasz mój trud :)

      A co do projektu, może chociaż spróbujesz, naprawdę warto :)

      Usuń
  4. ale piękny kolor! muszę go zobaczyć, jest idealny... !

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się takie połączenie matu i błysku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jest takie mani :D a matowy top też mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu mnie to nie dziwi :) to chyba must have tego sezonu :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny efekt i kolorek też ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzialam u kogos na youtube takie cos z czarnym- swietnie sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam chyba z rok temu na stylowi.pl i teraz mi sie przypomniało o tym, więc postanowiłam to zobrazować :)

      Usuń
  9. Efekt genialny, te kropeczki dodają uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie a pomyśleć że to jeden kolor :)

      Usuń
  10. bardzo mi sie podoba taki mani :)

    OdpowiedzUsuń