30 września 2013

Slice + Konkurs


Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z nietypowym postem, ale i z niespodzianką.

Bohaterów dzisiejszego posta dostałam przy okazji spotkania blogerek.
Firma potraktowała nas indywidualnie, to tez każda z nas dostała produkty w torebkach oznaczonych naszymi zdjęciami i adresami blogów.


Jak widzicie są to nietypowe przedmioty, acz funkcjonalne.


Pierwszy z nich to nożyczki do skórek.
Rączka jest dość nietypowa i trzeba użyć sporej siły by coś nimi wykonać, a po nadto trzeba posiadać umiejętności których na nie posiadam, może tez dlatego jestem zwolenniczka cążek do wycinania skórek.

Tak wyglądają ściśnięte nożyczki: 



I tak jak obiecałam mam dla Was niespodziankę w postaci konkursu.
Waszym zadaniem jest odgadniecie co to za cudo na poniższym zdjęciu.


Odpowiedzi wysyłajcie na mój adres e-mail: modnania@o2.pl
w tytule wpisujcie "konkurs Slice", a do wygrania te dwa produkty firmy Slice.

Myślę że zadanie nie jest trudne :)
Podpowiedzi szukajcie na tej stronie:

A na odpowiedzi czekam do 14 października 2013r.
Nie trzeba mnie obserwować wystarczy odpowiedź :)