28 września 2013

Projekt Paznokciowy


Witajcie!

Dziś mnie natknęło żeby zgłosić się do jakiegoś nowego projektu, niestety gdzie nie trafię wszystko już trwa, a ja tak nie lubię w połowie zaczynać to też postanowiłam wdrążyć mój projekt z którym nosiłam się już od dawna.
Oto co mi przyszło do głowy:


Jak widać same klasyki w zasadzie.
Mam nadzieje ze komuś spodoba się ten projekt.

A oto warunki uczestnictwa:
1) Należy dodać banner który widnieje na samej górze posta, oczywiście z linkiem odprowadzającym.
2) Zgłosić chęć udziału pod tym postem.
3)Trzeba być obserwatorem bloga.
4) Projekt startuje 14 października 2013 

Na zachętę dodam że na zakończenie przewiduję ciekawa nagrodę w postaci lakierów do paznokci.


Projekt będzie trwał 10 tygodni.
Na prace będziemy głosować po zakończonym projekcie.
Będzie mi miło jeśli przy okazji w jakikolwiek sposób zareklamujecie ten projekt.


23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. to zależy czy się ktokolwiek zgłosi

      Usuń
    2. Dobra to się zgłaszam ;) mam nadzieję, że dam radę z malowaniem ;)

      Usuń
  2. zastanowię się ale nie wiem czy będe miała na tyle czasu żeby zdążyć na bieżąco z paznokciami ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty na pewno dasz radę , musisz spróbować :)

      Usuń
    2. Pomyślę jak będzie już termin rozpoczęcia ustalony - daj wtedy znać ;)

      Usuń
    3. to ja jak coś to dam znać jeszcze ale z moją jakością zdjęć komórkową to nie ciekawie będzie :/

      Usuń
  3. jak tylko odkopię się z zaległości w projektach to chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu bardzo cię zapraszam do nas na projekt, do którego można się przyłączyć w każdej chwili :) ja również bardzo chętnie dołączę do twojego, czekam na rozpoczęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bardzo ogarniam gdzie co i jak :) jak podasz linka chętnie się zapoznam :)

      Usuń
    2. http://kokietkauroda.blogspot.com/p/blog-page.html aktualnie robimy mani z cyrkoniami, a od października będzie nowy temat :)

      Usuń
  5. a u mnie zaczyna się projekt od 7 października ;)
    http://paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com/2013/09/projekt-marzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chętnie się zgłaszam :) Tematyka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem gdzie zostawiać linki z pracami, więc na razie zostawię tutaj :) daj znać :)
    http://kokietkauroda.blogspot.com/2013/10/wszyscy-sa-vintage-roze-mam-i-ja-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  8. jutro dodam posta :D mam nadzieję, że będe się wyrabiać :D
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie wiem gdzie wklejać te linki, więc zrobię to tutaj :)
    http://lakierkowe-szalenstwo.blogspot.com/2013/10/projekt-paznokciowy-tydzien-i-roze.html

    OdpowiedzUsuń
  10. witam:)mam pytanie czy mogę dołączyć do projektu?

    OdpowiedzUsuń
  11. http://nailartbymargaret.blogspot.com/2013/11/projekt-paznokciowy-tydzien-4-i-1-d.html#more
    Moje pierwsze prace:)tak do końca nie wiem gdzie wkleić ten link więc zrobiłam to dwa razy:)hihi

    OdpowiedzUsuń