19 września 2013

Paznokciowy Team - wzorek nr 29


Witajcie!

Dziś kolejny wzorek do Paznokciowego Teamu.
Tym razem żaba którą wybrała Kasia.

A oto moja wersja:


Usilnie próbowałam "założyć" żabie koronę, niestety mam krzywa palce i wszelkie próby kończyły się fiaskiem.


Do tła użyłam lakieru Paris Memories # 264


A żaba szału nie robi. Wybaczcie mi , chciałam mieć kolejny wzorek z głowy i się nie postarałam :(


I jeszcze szybkie spojrzenie na moje krzywe palce ;)


Jak Wam się podoba? 
Domyślam się że wielu zwolenników nie będzie, o i le w ogolę,  obiecuję że kolejny wzorek będzie bardziej staranny :)


20 komentarzy:

  1. Bardzo udany i zabawny pomysł :)

    Żaba z koroną zdecydowanie zostanie motywem przewodnim mojego dzisiejszego dnia :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba Ty wiesz że ja teraz przez Cb też próbowałam spr czy umiem tak założyć palce kciuk z serdecznym i też mi nie wychodzi hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzorek na dobry początek dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna żabka ;) chyba większość z nas ma krzywe palce bo ja też próbowałam i nie dało rady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty gadasz? Więc nie jestem sama hi hi :)

      Usuń
    2. też spróbowałam haha, a żeby było śmieszniej też nie umiem :O
      słodki mani, rozweseliłaś mnie ;D

      Usuń
  5. KOchana nie jest źle jest pięknie jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj już nie przesadzaj z tym pięknie :P

      Usuń
    2. Nie przesadzam - nie ma się czego przyczepić :DD

      Usuń
  6. później na jej miejscu możesz zmalować księcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No coś Ty, żabcia wygląda uroczo :D nawet bez korony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna żabcia ;) Przeciez to nie tak hop siup zrobić taka żabuchę ;D

    OdpowiedzUsuń