11 września 2013

Paese Box mam i ja


Witajcie!

Wczoraj Wam pisałam o Paese Boxie  a już dziś mam go u siebie :)
Zobaczcie zawartość.


A tu już po wyciągnięciu z pudełeczka.


W pudełeczku znalazłam:
Błyszczyk Milky Lips nr 606


Puder ryżowy


Cień do powiek Satinette nr 812


Kredka do oczu nr 21


I lakier piaskowy nr 118


Jestem bardzo zadowolona z paczuszki. 
Kosmetyki trafiają w mój gust , już je wszystkie zmacałam i pooglądałam. Niestety nie jestem w stanie obwąchać więc nie pytajcie mnie teraz o zapach , bo przez przeziębienie i katar nic nie czuje ;/

Skusiłybyście się na takiego PaeseBoxa?


37 komentarzy:

  1. mnie ten boxik nie kręci, bo ja bardziej stawiam na pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to miła odskocznia, bo kosmetyków do pielęgnacji mam tyle że nie wiem kiedy się tym wszystkim wysmaruję :)

      Usuń
  2. puder ryżowy jest świetny. jestem z niego bardzo zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co nieco mnie zainteresowało. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem kiedy się pojawią ale na pewno sos będzie :)

      Usuń
  4. Fajny box , sama zastanawiam się nad kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. och chwilowo będę oglądała je na blogach,bo sama nie zdecyduje się. Za dużo wydatków na ten miesiąc :) :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę, ale boję się, że nie trafią w moje gusta :) A błyszczyka bym nie chciała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zwrócić i oddają wówczas pieniążki

      Usuń
  7. Kupiłabym, muszę jeszcze nad tym pomyśleć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu nie ma nad czym myśleć, naprawdę warto :)

      Usuń
  8. Błyszczyk i kredka mi się nie podobają, ogólnie wolę pielęgnacyjne kosmetyki dlatego zamawiam ShinyBox. A poza tym chcę próbowac różne marki, więc na taki box się nie zdecyduję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei nie zdecydowałabym się na ShinyBox

      Usuń
  9. Ciekawi mnie bardzo puder ryżowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez, ale na razie go nie otwieram , bo muszę zużyć ten co teraz mam :)

      Usuń
  10. Ja dzisiaj dostałam swojego PaeseBoxa i jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wcale się nie dziwię, widziałam Twoją zawartość :)

      Usuń
  11. Zastanawiałam się co tam będzie, ale widzę że dobrze że nie zamówiłam, tylko puder ryżowy by mnie ucieszył z tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w każdym pudełeczku są rożne kosmetyki, więc nie kieruj się tym co znalazło się w moim Boxie :)

      Usuń
  12. Boks całkiem spoko, ale ja się nie zdecyduje :) Za to mam w planach zakupy w paese :D w gazecie flesz będzie kupon na 40% zniżki więc sobie wezmę puder bambusowy, który mi się już dawno marzy :D

    Aha a lakier piaskowy to chyba 328 bo one mają numerki ponad 300 z tego co pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no numerek to 118, może jest zły numerek naklejony, albo to nie jest lakier paskowy? Nie wiem bo nie próbowałam jeszcze :)

      Usuń
    2. No jak 118 to raczej nie piasek... piasków jest z tej firmy 10 i są numerkami między 320 a 329 bodajże :) dzisiaj je przeglądałam w związku z tym kuponem na 40%, ale jednak żaden nie wpadł mi w oko :)

      Usuń
  13. zawartosc bardzo mi sie podoba
    sama kolorowka to jest to
    zaparaszam do siebie
    na filmik w ktorym pokazuje dodatki warte uwagi
    min goti,pola-zag,farbotka... :)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi mnie jak sprawdzi się ten puder ryżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie wygląda, kosmetyki bardzo fajne :) ja bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. akurat puder ryżowy i kredka wydają się fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że sporo dziewczyn się skusiło:P Ja też na pewno sobie zamówię, bardzo mnie kusi Paese, jeszcze nigdy go nie miałam. Fajnie, że wszyscy dostają co innego, z przyjemnością oglądam te posty:)

    OdpowiedzUsuń