18 września 2013

Moje ulubione blogi paznokciowe

Witajcie!


Dziś wzięło mnie (wreszcie) na malowanie pazurków, więc w najbliższych dniach spodziewajcie się takich postów.
 W zasadzie post z zaległymi zdobieniami miał się ukazać już dziś ale naszła mnie ochota na coś odmiennego, a mianowicie chciałam Wam przedstawić kilka ciekawych blogów które mnie inspirują.

Na miejscu pierwszym:


Zdecydowanie mój najulubieńszy blog.
Pomysły rewelacyjne, zdjęcia świetne jakościowo a mało teko wszystko na króciusieńkich pazurach, więc niech nikt więcej nie waży mi się pisać że na krótkich pazurkach się nie da :P

Na miejscu drugim:


Polska blogerka. 
Uwielbia estetykę jej prac. 
Są jakby przyklejone, a stworzone tak naprawdę ludzką ręką.

Na miejscu trzecim:


Przyznam szczerze że najbardziej urzeka mnie długość jej pazurków, no i zawsze można u niej znaleźć nowości lakierowe.

Na miejscu czwartym:


Tutaj znalazłam inspirację na moje cytrynki, a właściwie zerżnęłam bezczelnie, z resztą nie tylko ja.
Jest tu wiele ciekawych prac, ale najbardziej ciekawi mnie tło bloga - nie wiem czy widzicie ale to zdjęcie z pogrzebu... zastanawiające.

Na miejscu piątym:

Kolejna Pani która powala mnie estetyka prac.

Na miejscu szóstym:


Blog z fantastycznymi zdjęciami pazurków i nowościami lakierowymi.

I ostatnie siódme miejsce:


To naprawdę uzdolniona osoba. Nie dość że ma świetne pomysły na zdobienia pazurków to jeszcze wykonuje perfekcyjne makijaże :)

Oczywiście chciałam jeszcze wyróżnić dwie bliskie memu sercu Blogerki a mianowicie:





Które niejednokrotnie zadziwiły mnie swoim pazurkowym talentem :)

19 komentarzy:

  1. świetne blogi, o niektórych istnieniu nie miałam pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam tylko2 i lubię bardzo ma talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej dziękuję Ci bardzo za to wyróżnienie aż brak mi słów bo w życiu się nie spodziewałam że umieścisz mnie tutaj :) Nie powiem sprawiłaś mi wielką tfu co ja mówię przeogromną niespodziankę to było piękne :) Czytam posta po kolei zjeżdżam sobie pomalutku w dół śledząć każdą blogerkę zjeżdżam dalej patrzę jest Daga i co? patrzę Ja:) nie dowierzam i patrzę po raz kolejny :) no to jestem na prawdę Ja :) dziękuję bardzo :) Też lubię Twój blog i Twoje zdobienia bo są zawsze precyzyjnie zrobione i mam też od kogo się uczyć :) fajny post i powiem że większość blogów nie znałam co podałaś ale nadrabiam to i już to się zmieni a to dzięki Tobie :) lubię jak ktoś pokaże na kim się inspiruję i skąd czerpie pomysły bo ja sama też tak robię nie raz :) Dziękuję Kochana raz jeszcze za wyróżnienie i miłe słowa <3 wielki buziak za to dla Ciebie :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, jak obszernie sie rozpisałaś :) cieszę się ze sprawiłam Ci radość

      Usuń
    2. obszernie bo inaczej się nie dało mam nadzieję że dotarłaś do końca hehe :) oj radość wielka :*

      Usuń
  4. Przyznaję że blogów nie znałam do tej pory, ale z ciekawości już zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to w szoku jestem że nie znałaś :)

      Usuń
  5. Super post,z chęcią zajrzę do podlinkowanych blogów,bo zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 1 masz źle podlinkowany :) Większość z tych blogów dobrze znam, a reszte chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie poznam te blogi i liczę że i moją inspiracją pozostaną :D

    OdpowiedzUsuń