9 września 2013

Kolejna współpraca - Kappa

Witajcie Kochane!!


Dziś chciałam Was poinformować o kolejnej podjętej współpracy.
W zasadzie paczuszkę dostałam już w zeszły tygodniu, ale jakoś nie miałam za bardzo czasu na bloga :( 
także informacja pojawia się dopiero teraz.

Firma ta nazywa się RTM Polska a Kappa to jedna z gryp należąca do tej firmy.
Od Kappy właśnie dostałam paczuszkę, której zawartość mogłam sama wybrać. 
Jednak firma się postarała i oprócz kosmetyków wybranych przeze mnie otrzymałam również dwie próbki perfum. Niestety poczta zawiodła bo po raz kolejny paczka została naruszana i 3/4 zapachów się wylało.

Wspomnę jeszcze o tym że, gdy szłam na pocztę nieopodal zajechała policja a ja wyszłam z podejrzanie zapakowaną paczuszką owiniętą w czarną folię, przezabawna sytuacja :D

Do testów wybrałam żel pod prysznic i balsam z serii Zero Sensitive
Niebawem pojawi się recenzja, więc bądźcie czujne.

A Wy znacie te kosmetyki? 
Miałyście już przyjemność stosowania kosmetyków firmy Kappa?


8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) Z chęcią poczytam recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy i przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję podjętej współpracy i oczywiście z ciekawością oczekuję recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, dlatego tym bardziej jestem ciekawa recenzji :D

    OdpowiedzUsuń