28 września 2013

Essie - Full Steam Ahead

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z recenzją lakieru Essie.


Tym razem jest to kolor Full Steam Ahead (nawet nie staram się tego przetłumaczyć)
Z mojej perspektywy jest to kolor jasno fioletowy, delikatny pastelowy.

Lakiery pochodzą z www.hairstore.pl

Jest to jeden z kolorów z Essie Collection Summer.


Lakier ma w sobie delikatne brokatowe drobinki, których ja na paznokciu niemal nie dostrzegam.
Do pomalowania paznokci użyłam dwóch warstw, jak na te ochy i achy które zewsząd słychać gdy wypowie sie nazwę marki to moim zdaniem za dużo, sądziłam że pierwsza warstwa pokryje paznokieć w zupełności, nic bardziej mylnego.


Pierwsza warstwa lakieru smuży , a i sama aplikacja moim zdaniem niestety pozostawia wiele do życzenia.
Pędzelek jest malutki, więc o tyle dobrze że mam teraz krótkie paznokcie.


Jeśli chodzi o kolor to jestem zdecydowanie usatysfakcjonowana, ponieważ lubię pastelowe kolorki a ten nie da ukryć że im się udał, z resztą pozostałe tez mi się podobają.


Jak wiadomo cena to kilkadziesiąt złotych , dla mnie to trochę za dużo, skłaniam się zwykle ku tańszym lakierom.


Buteleczka jest mała, ale mi w zupełności wystarczy, przy mojej ilości lakierów.



16 komentarzy:

  1. prześliczny kolor ;)
    bardzo delikatny i kobiecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mnie nie ciągneło nigdy do Essie przez tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fakt, ich cena mnie również zniechęca ;) ale kolorek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Wy to robicie, że tak pięknie malujecie paznokcie? Ja zawsze upaciam sobie skórki, zawsze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba sobie rękę wyćwiczyć, ja na początku tez paćkałam sobie skórki, w zasadzie nadal mi się zdarza :)

      Usuń
  5. Oo dzięki za podesłanie linka :D Tak coś myślałam, że to Essie :D Mam inny odcień fioletu tej marki, też nie kryje po pierwszej warstwie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor :) jednak ze wzgl. na cene nie skuszę się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie takie kolorki, mam podobny ale kupiony za cenę 10 razy mniejszą;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny kolor. Idealny na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń