5 września 2013

Czary mary od Venus



Witajcie!

Dziś recenzja jednego z moich ostatnio najulubieńszych kosmetyków.
Mowa o żelu do golenia z Venus.
Produkt ten jest bardzo wydajny, a w dodatku sprawia że codzienne czynności jakie spadają na nas  kobiety stają się bardziej przyjemne.
Maszynka tnie jak szalona i nie pozostawia podrażnień, a mało tego pozostawia skórę gładką i błyszczącą.

Składniki INCI:


Jak widać żel bardzo szybko zamienia się w pianę 


tak wygląda zaraz po aplikacji na skórę


a tak po roztarciu. Taka ilość wystarcza na cała nogę.


Przyznam się szczerze że to moje pierwsze spotkanie z tego typu kosmetykiem. 
Zarówno żele jak i pianki do golenia to był dla mnie zbędny wydatek jednak teraz postanawiam to zmienić.

Kosmetyk otrzymałam na spotkaniu blogerekw czerwcu, za co bardzo chciałam podziękować firmie Venus.


17 komentarzy:

  1. ja mam wersję z aloesem, bardzo sobie chwalę ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam żel od Joanny, ale teraz jestem wierna piance Venus :>

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam nawet tej firmy,ale wygląda bardzo interesująco :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam tylko męskich żeli do golenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja także używam męskich żeli do golenia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa recenzja. nie znam jeszcze tego produktu ale chętnie go wypróbuję :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji i wzięcia udziału w giveaway`u na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardziej wolę piankę tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pianki jeszcze nie uzywałam

      Usuń
    2. A ja wole zdecydowanie żel, bo się trzymają nogi i nie spływają, a pianki są jakieś takie za lekkie dla mnie ;p
      No i te pianki w żelu są super ekstra i od kiedy raz ich spróbowałam to nie wyobrażam sobie jak można się golić bez nich :D tej jeszcze nie użyłam, ale mój stary żel jest na wykończeniu więc czas tej zbliża się wielkimi krokami :D

      Usuń
  8. żelu z tej firmy nie miałam ale używam takiej pianki i bardzo ją lubię,bo nie powoduje podrażnień:-)

    OdpowiedzUsuń