23 września 2013

Body Lotion Kappa




Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją.
Tym razem jest to balsam do ciała  Zero Sensitive firmy Kappa.
O współpracy z tą firmą już wspominałam tutaj .

Balsam ten ma pojemność 250 ml


 a oto co ma do powiedzenia producent:
Oparte na naturalnych składnikach, pochodzące z upraw ekologicznych, pozbawione substancji alergizujących.
Opracowana z myślą o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii.
- bez alergenów 
Testowany dermatologicznie
Bez parabenów
Bez alkoholu
Bez Barwników
Kompozycja otwiera się chłodną świeżością ogórka i owoców cytrusowych. Kwiatowe serce jest mieszanką wodnych kwiatów lilii i pierwiosnków. Bazę tworzą zmysłowe nuty drzewne oraz piżmowe, które dodają głębi i ciepła.


Osobiście jestem z niego bardzo zadowolona. 
Konsystencja jest wprost idealna ani za gęsty , ani za rzadki, w kolorze białym, więc sam ten fakt świadczy że nie zawiera barwników.


Jeśli chodzi o zapach to jest taki klasyczny mydlany powiem Wam że dla mnie idealny, bo nie rywalizuje z moimi perfumami.
Dodatkowo w stopniu zadowalającym nawilża moja skórę.


Otwarcie jak widać wygląda dość nietypowo, taki motylek.


A to już zamknięte opakowanie z wytłoczonym logo firmy.


Trzeba przyznać ze butelka ma dość niebanalny wygląd, ale jej kształt sprawia że idealnie pasuje do dłoni, co ułatwia aplikację. Jest wykonana z miękkiego plastiku to też wyciskanie produktu nie stanowi trudności.
Dodatkowo jeśli kosmetyk będzie zbliżał się do dna można spokojnie postawić butelkę zamknięciem do dołu i będzie stabilnie stać.

Osobiście jestem zadowolona z tego kosmetyku.
Do tej pory spotkałam się z tą firma tylko w postaci perfum, jeśli chodzi o sklepy, więc tym bardziej cieszy mnie możliwość wypróbowania marki.

W najbliższej przyszłości spodziewajcie się kolejnej recenzji kosmetyku marki Kappa.


Więcej informacji znajdziecie tu:

10 komentarzy: