4 sierpnia 2013

Spotkanie blogerek 3 sierpnia cz.1

Witajcie Kochane!!

Dziś chciałam Wam opisać dzień który spędziłam w sobotę 3 sierpnia we Wrocławiu na spotkaniu blogerek.
Spotkanie miało się zacząć o 14:00 w Tralalala Cafe i mniej więcej o tej godzinie byłam w miejscu przeznaczenia, jednak troszkę się zagubiłam i musiałam zadzwonić do Sary która uświadomiła mi ze jestem już na miejscu :D


Kiedy już dotarłam dostałam pyszne batoniki zbożowe Elovena  :) Dziewczyny zaczęły się schodzić i zebrałyśmy się do kupy po czym udałyśmy się na Rynek do Salonu Fryzjerskiego Carlo Biani gdzie każda z nas została dokładnie "przeskanowana" przez tamtejsze przesympatyczne Panie fryzjerki. Dowiedziałam się że moje włosy są cienkie i zniszczone , po czym dostałam do tego typu włosów kosmetyki, czyli szampon i spray dodający objętości firmy Emsibeth.



Następnie wróciłyśmy do kawiarni i rozsiadłyśmy się wygodnie na kanapach. Po czym sukcesywnie zaczęli pojawiać się przedstawiciele różnych firm m.in. Cosnet StarNail, Embryolisse, Slice i Państwo z salonu fryzjerskiego Art & Heart którzy przekonywali nas do słuszności idei Organics Beauty i ile marka ta może dać m.in. naszym włosom.




Gdy wreszcie nastał koniec tych prezentacji sądziłam że poplotkujemy sobie jeszcze troszeczkę, ale niestety dziewczyny zaczęły się powolutku rozchodzić bo przybyły z daleka tj. Klaudia i Natalia z Krakowa które strasznie polubiłam, niesamowite dziewczyny z niesamowitą wiedzą, mam nadzieje że uda nam się jeszcze spotkać. Niedługo potem ja również się zwinęłam czyli ok. godziny 18:00.



Był to niesamowity dzień i strasznie szybko mi minął, tak to jest że w doborowym towarzystwie szybko mija czas.
Wszystkie niespodzianki i prezenty zawdzięczamy firmom:
Na koniec przedstawiam Wam listę uczestniczek:

Klaudia, kadik-babik.blogspot.com ;

Natalia, nataszkowiecbabik.blogspot.com ;

Anna, anuszka13.blogspot.com ;

Marta, youtube.com/user/msdoncellita ;

Sara, mishmashfashion.blogspot.com ;
Roksana, r-roksi.blogspot.com ;
Anna, modnania.blogspot.com ;
Natalia, fashionsmachines.blogspot.com ;
Maria, miss-shonali.blogspot.com ;
Gosia, youtube.com/user/margaaretkaa ;
Asia, joannapanna.blogspot.com ;
Kasia, siulka.pl


I jeszcze kilka zdjęć:











 

A już wkrótce ciąg dalszy relacji :)

20 komentarzy:

  1. O jak mi miło <3
    No też mam nadzieję że się jeszcze spotkamy :)
    Następnym razem po prostu musimy się we Wrocławiu zakwaterować <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tylko nadzieję że to dojdzie do skutku, co jak co ale na tym spotkaniu najbardziej liczyłam na to ze Was poznam i udało się :)

      Usuń
  2. super, mam nadzieję że następnym razem się do Was dołączę i wreszcie Was poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hymm może kiedyś się doczekam zaproszenia na takie spotkanie. Ja z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nie dostałam specjalnego zaproszenia, po prostu się zgłosiłam w porę :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo miło wspominam czas spędzony z Wami :)

      Usuń
  5. Wygląda równie fajnie jak na tym czerwcowym :D a atrakcje świetne :) konsultacja fryzjerska super sprawa :D a Tralalal uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem wszystko fajne ale co do Tralalala mam zastrzeżenia, nie da się najeść :D

      Usuń
  6. Dzięki za miłe słowa pod zdjęciem ;) Było świetnie, trzeba to powtórzyć!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co, sama prawda :) a co do powtórki ja jestem za :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. oj tak bardzo udane :) osobiście jestem zadowolona zwłaszcza z tego że poznałam nowe dziewczyny :)

      Usuń
  8. super, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja, wyszłam jak półdupek zza krzaka, dobrze, że twarzy nie widać XD

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz w czerwieni :))) heh, czytając relacje ze spotkań tęskno mi za takowymi :) Fajnie poznawać ludzi, których się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi że tak uważasz :)

      A co do spotkań to prawda, zawsze poznaje się kogoś nowego :)

      Usuń
  11. Super, że spotkanie się udało :) I widzę moje ukochane Mojito!

    OdpowiedzUsuń