2 sierpnia 2013

Spotkanie blogerek + współpraca

Witajcie Kochane!

Chciałam Was dziś poinformować że już jutro ma się odbyć spotkanie blogerek we Wrocławiu, 
strasznie nie mogłam się doczekać tego dnia i ciekawa jestem co tez dziewczyny dla nas przygotowały.


Kolejnym punktem tego postu jest informacja o mojej nowej współpracy, czyli z firmą Bingo Spa


od której dostałam następujące kosmetyki:

Jest to serum kolagenowe i krem do twarzy, więcej o kosmetykach dowiecie się przy okazji recenzji :)

W pierwszym momencie, gdy dostałam avizo zastanawiałam się co też to za paczka , bo zupełnie zapomniałam że miałam coś dostać. Oczywiście informacje o podjętej współpracy dostałam juz jakiś miesiąc temu ale dopiero dziś Was o tym informuję , ponieważ nie chciałam nic mówić puki sprawa nie dojdzie do skutku :)

23 komentarze:

  1. Gratulacje i miłego spotkania :D czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :) Do zobaczenia jutro!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy - miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy i miłego spotkania jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy. :) Znów się nie załapałam na spotkanie. Da mi ktoś znać kiedy będą zapisy na następne spotkanie? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku miejscówki rozeszły się bardzo szybko ja sama się dziwię że mi się udało zdążyć

      Usuń
  7. heh, Wrocław to miasto, gdzie na spotkanie najtrudniej się dostać ;)
    miłej zabawy więc :)

    pozdrawiam, Cholera Naczelna z 4cholery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale sie z Tobą nie zgodzena to wczorajsze spotkanie dostałam się bez trudu, a na to które ja organizowałam z dziewczynami też brałyśmy kogo popadnie bo nikt nie znał nikogo.

      Usuń
  8. gratuluję współpracy! :) opisz później spotkanko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy wszystko będzie w stosownym czasie :)

      Usuń
  9. Szkoda, że nie wiedziałam o tym spotkaniu tym bardziej, że jestem z Wrocławia :(

    OdpowiedzUsuń