7 sierpnia 2013

Spotkanie blogerek cz.2 - Prezenty

Jak już wiecie byłam niedawno na spotkaniu blogerek. 
Relacja już była teraz czas na prezenty.


Szampon i spray dopasowane specjalnie do moich włosów





Mam dla Was informację że w sierpniu w drogeriach Sekret urody kupując 2 (różowe) produkty marki Joko, Virtual, Paloma lub Miraculum dostaniecie błyszczyk gratis.




UNCAGED - dla czytelników mojego bloga jest rabat -25% na biżuterie do 30.09.2013r.
Kod: Blogerki Wrocław 





Lokówka Remington - a miałam własnie kupić :)


Ten krem ma niesamowity zapach.




Firma Slice się postarała prezenty były bardzo indywidualne, każdy opisany imieniem adresem bloga i fotografią.


Kupon zniżkowy.




Coś dla pieska i herbatki.












I prezent z którego najbardziej byłam zadowolona :) dziwicie się ?

A oto lista firm które nas obdarowały:
- rabat dla czytelników bloga -20% na produkty z hasłem "blogerka"








35 komentarzy:

  1. ja bym mogła oddać wszystkie swoje za lokówke! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kuuurczę! ale tego jest! :) same wspaniałości, będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh te lakiery essie :D cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prezenty, dużo nowych firm, ale lokówka i lakiery Essie to już mega zaskoczenie:) postarali się sponsorzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zdecydowanie z tych dwóch prezentów byłam najbardziej zadowolona :)

      Usuń
  5. i jest Apis, dużo wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Apis jeszcze nie miałam przyjemności

      Usuń
  6. Ależ wspaniałe upominki :D Zazdroszczę normalnie :P
    Życzę przyjemnego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspaniałe i sporo, już nie mam gdzie tego składować, a wszystko by się chciało przetestować :)

      Usuń
  7. dużo tego jest;)
    śliczne lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak lakiery przepiekne, mój zachwyt nad nimi jest ogromny :)

      Usuń
  8. ojj dużo wspaniałości dostałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał świetne rzeczy;) Hehe ja też planowałam zakup lokowki i szczęśliwym trafem miesiąc wczesniej wygrałam w konkursie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że upominki się podobają :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę i gratuluję:))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. wow sporo, bardzo fajne :D i nie dziwie sie, też bym najbardziej była zadowolona z essiaczków :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę, ja sie chyba nigdy nie załapię na żadne spotkanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty? nie można się poddawać :)

      Usuń
  14. Hoho, będzie duuużo testowania!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj będzie, sama nie wiem od czego zacząć :)

      Usuń
  15. od Uncaged także jest rabat, o którym większość z Was zapomniała :( rabat dla was i Waszych czytelników. Na odwrocie wizytówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wprowadziłam informację, umknęło mi to

      Usuń
  16. Jestem najzwyczajniej w świecie zazdrosna o taką ilośc kosmetyków...tez tak chcę!

    OdpowiedzUsuń