15 sierpnia 2013

Spongenail czyli Paznokciowy Team - wzorek nr 26

Witajcie Kochane!

Dziś przychodzę do Was z kolejnym wzorkiem z Paznokciowego Teamu, to już 26 i nie dość tego ze uwielbiam ta liczbę (nie wiem czemu może dlatego że 26 lipca mam imieniny) to jeszcze pod tym numerem znalazł się wzorek o który jakiś czas temu poprosiłam Zaczarowaną czyli motyw ze Spongebob`em.


To był wzór.
A teraz moje wykonanie:






Mam go aktualnie na pazurach i nie spodziewałam się że zrobią taka furorę :) 
Nie da się ukryć że wszystkim rzucają się w oczy, może to przez żółty kolor a może przez zabawne buźki.






Podoba się Wam to zdobienie?
A może znacie ta bajkę? Co ja głupio pytam, na pewno znacie :D






55 komentarzy:

  1. codziennie oglądam Spongeboba :)
    moja Dziecina bardzo lubi tę bajkę :)
    bardzo fajnie wyszedł Ci motyw na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci to wyszło! A to niełatwy motyw, bo wymaga dużej precyzji :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem , nie miałam z tym wiekszych trudnosci

      Usuń
  3. Aaaa uwielbiam Spongeboba! Świetne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo dziewczyno jaki ty masz talent do malowania paznokci :)
    Ja przy zwykłym malowaniu zawsze gdzieś wyjade po za płytkę paznokcia a ty,i jeszcze ten Spongebob <3 Oglądałam go jeszcze na niemieckiej satelicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. są świetne, mega pozytywne :) !!

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow! Super. Ja bym nigdy sobie takiego nie namalowała! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, ciesze sie że się podobają :)

      Usuń
  8. genialne! nic dziwnego, że rzucają się w oczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. elegancko :D
    super odwzorowałaś to zdobienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. wypraszam sobie, nie znam tej bajki :P ale zdobienie wyszło Ci genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pięknie odwzorowałaś oryginał *.*
    też już mam Spondża na paznokciach za sobą, ale to już dawno było ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to fajny motyw na pazury, poboba sie i dzieciom i dorosłym :)

      Usuń
  12. wooooow jakie świetne podobają mi się bardziej jak oryginał :) i na pewno muszą się rzucać w oczy bo to pewne :) ja też mam 26lipca imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. GENIALNE i bardzo zabawne :))

    ZDOLNIACHA :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOCHAM1 A MOJA SIOSTRA TO MANIAK TEJ GĄBKI :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszło pięknie jak zawsze! :D
    I nieskromnie powiem - widzisz ja to zawsze tak trafię że czytam w Twoich myslach, albo tak jak teraz z tą 26 - no dobra prawie zawszeee :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zwykle Ci się udaje, nie mogę się doczekac kolejnych wzorków :)

      Usuń
  16. Też chcę takie malowidło na pazurkach :D
    Spongeboba ogladam codziennie razem ze swoją pociechą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama oglądam bo ze mnie duże dziecko :)

      Usuń
  17. łaa.. świetne wyszły Ci te paznokcie, !
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ciesze się że Ci sie podobają :)

      Usuń
  18. wzór to chyba naklejki, a Ty tak idealnie wymalowałaś Spongeboba na swoich paznokciach, ze jestem pod wielkim wrażeniem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się wydaje ze były naklejki :)

      Usuń
  19. Aaaa.... Piękne! Uwielbiam Spongeboba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wzorek :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne ! Mój mały kuzynek, lat 5 byłby w siódmym niebie, bo uwielbia spongeboba! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wyszło :) podziwiam :D poza tym myślę, że na wzorze te buźki są zrobione naklejkami wodnymi więc tym bardziej szacun za namalowanie tego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudnie to wygląda, troche pracy musiało zająć ;)

    OdpowiedzUsuń