27 sierpnia 2013

Serum kolagenowe do mycia twarzy BingoSpa



Witajcie!!

Dziś post na szybko przed pracą. Miał być napisany już wczoraj ale nie pykło ;)
Mowa będzie o serum kolagenowym do mycia twarzy z BingoSpa.
Cóż mogę o nim powiedzieć:
- ma przyjemny mydlany zapach (kojarzy mi się z dzieciństwem)
- jest wydajny
- łatwo i przyjemnie się aplikuje
- dobrze oczyszcza
- ma wygodny dozownik


Skoro mowa o dozowniku nie mogło zabraknąć zdjęcia, oczywiście jest to typowa pompka która aplikuje wystarczającą ilość kosmetyku.


Konsystencja jest rzadka ale nie lejąca co ułatwia aplikację na buzię.


Na koniec INCI nie wiem czy się rozczytacie, walczyłam z aparatem by zrobić jak naj wyraźniejsze zdjęcie.

Osobiście jestem zadowolona z kosmetyku, jeśli przyszłoby mi go kupić, na pewno bym się skusiła.
A kupić go można tutaj BingoSpa
kosmetyk jest przeznaczony do skóry dojrzałej z pierwszymi oznakami starzenia więc idealny dla mnie :)

Na koniec jeszcze moje żale, chciałam dziś nabyć mój ulubiony peeling który jakiś czas temu zdenkowałam, niestety w całym moim mieście go nie ma a moja twarz błaga o niego, chyba się załamię, albo zamiast tego wstanę jutro z samego rana i pojadę do sąsiedniego miasta na polowania. 

To by było na tyle, życzę Wam miłego dnia.

8 komentarzy:

  1. Widać po recenzji, że serum jest bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę używać niczego co trzeba przemywać wodą :( Płyny Micelarne wzięły górę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tego jeszcze nie miałam ale ogólnie polubiłam kosmetyki z BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny produkt ale skoro piszesz ze do skóry dojrzałej to chyba nie dla mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  5. mam teraz dopiero pierwszy kosmetyk z tej firmy,krem do twarzy :) ale serum prezentuje sie calkiem fajnie,a u mnie pewne zmiany
    wrzucialam dzis pierwszy filmikna youtube
    jesli masz ochote zobaczyc-zapraszam+bedzie mi milo
    oczywiscie to debiut wiec z mocnym przymruzeniem oka ;)

    OdpowiedzUsuń