17 sierpnia 2013

Recenzja kremu Bingo Spa

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyku BingoSpa.
Mowa o delikatnym kremie do twarzy z kolagenem.


Cóż mogę o nim powiedzieć , począwszy od aspektu wizualnego krem wygląda bardzo elegancko, to nieduży słoiczek z czarną zakrętką o pojemności 100 g.


Po otwarciu możemy zobaczyć biały krem o konsystencji budyniu, zagłębiając się dalej ma się wrażenie dwu fazowości , krem wydaje się być zarówno nawilżający jak i natłuszczający.


Zapach jest bardzo przyjemny i delikatny. Kosmetyk po wchłonięciu daje uczucie napięcia skóry, co mi osobiście się nie podoba, ale chyba najwyższa pora przywyknąć do napinających kremów ;)
Krem szybko się wchłania. Aplikacja jest łatwa i przyjemna. 
Osobiście używałam kremu tuż po oczyszczeniu twarzy która bywała zaczerwieniona, krem szybko sobie z tym radzi i łagodzi podrażnienia.


Od producenta:
Delikatny krem z kolagenem BingoSpa przeznaczony jest do pielęgnacji skóry dojrzałej,  zmęczonej lub przesuszonej nadmiernym działaniem czynników środowiskowych. Uzupełniając niedobór rozpuszczalnego kolagenu w skórze, krem BingoSpa działa regenerująco i wygładzająco, przywracając jej świeżość i właściwe nawilżenie.



Krem przeznaczony jest do cery dojrzałej, suchej, normalnej i mieszanej.
Jego cena to 18 zł, za 100g to niedużo.
Krem jest na tyle lekki że idealnie nadaje się na lato np pod makijaż.
Dodatkowym atutem jest wydajność, wystarczy jego niewielka ilość aby dokładnie pokryć nim cała buzię.


Fakt iż otrzymałam produkt do testów, nie miał wpływu na moja opinię.

P.S.
A tak przy okazji chciałam nieco wspomnieć na temat rozdania. Otóż dobiegło ono końca, jednak proszę Was o cierpliwość, bardzo dużo Was się zgłosiło i muszę wszystkie te zgłoszenia sumiennie przestudiować to tez może troszkę potrwać z uwagi na mała ilość wolnego czasu. Mam nadzieję że będziecie cierpliwe, a już niebawem ogłoszę wyniki rozdania. Uwierzcie mi bardzo bym chciała się jak najszybciej z tym uporać , bo już nie mam na nic miejsca ale nie chce by ktoś poczuł się pokrzywdzony więc muszę zrobić to bardzo sumiennie :)


5 komentarzy:

  1. nie podoba mi się skład... w sumie nie ma w nim nic dobrego poza kolagenem.. poza tym parafina, oj nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :D parafina lekko odpycha..

      Usuń
  2. Lubię kosmetyki Bingo Spa są tanie a dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. parafina w składzie = krem nie dla mnie;p

    OdpowiedzUsuń