18 sierpnia 2013

Krok po kroku - Lizaki





Witajcie Kochane!

Jakiś czas temu na blogu ukazało się zdobienie które bardzo Wam się podobało.
Mowa tu o zdobieniu którego pomysł podsunęły mi dziewczyny z Paznokciowego Teamu.


Oczywiście specjalnie na potrzeby tego postu wykonałam nowe zdobienie, ale najpierw pokaże wam krok po kroku:



Na początek bierzemy biały lakier i malujemy całego pazurka.


Gdy lakier już wyschnie organizujemy sobie gąbeczkę i kilka kolorowych lakierów.


Z kolorowych lakierów robimy sobie kleksy na kartce, po czym kolejno każdy kolorem delikatnie przytykamy do pazurka, aby powstał efekt jak na zdjęciu powyżej.


Tym razem potrzebujemy czarnego lakieru z cienkim pędzelkiem.
Teraz powolutku malujemy "ślimaczki"  na uprzednio zrobionych kolorowych ciapkach.


Do naszych ślimaczków domalowujemy kreseczki, również lakierem z cienkim pędzelkiem.


Kolejnym krokiem jest domalowanie listków i pazurki gotowe!!


A całość prezentuje się tak.


Jak widzicie wcale nie jest to takie trudne jakby się mogło wydawać, a efekt jest dosyć fajny :)
Ciekawa jestem ile z Was zdecyduje się po tym poście namalować to zdobienie  na swoich pazurkach :)

27 komentarzy:

  1. Kwiatuszkowe lizaki wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to wygląda! sama muszę kiedyś spróbować jakieś wzorki zmalować bo ciągle na jeden kolor maluję paznokcie i to trochę nudne się robi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. super tutek :) jakiego białego lakieru tutaj użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że jest ładny, gładziutki bez prześwitów. Ja mam biel z Sensique i kurcze kiepsko z jego kryciem :/

      Usuń
    2. no powiem Ci że jestem z niego zadowolona, ma naprawdę fajna biel, nie jak korektor

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki, ciesze się że Ci się podoba :)

      Usuń
  5. super, bardzo się cieszę, i teraz wiem co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciesze sie że wzorek który wybrałam się spodobał aż tak :)
    na ten tydzień szykuję tez cos ciekawego ;D
    a paznokcie mówiłam już piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no już nie mogę się doczekać, ale Kasiowego wzorka jeszcze nie zrobiłam :(

      Usuń
  7. Bardzo ładnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam cierpliwości ani ładnych paznokci do robienia wzorków, ale Twoje dzieła bardzo przyjemnie mi się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutkie, chociaż mnie bardziej przypomina róże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie i wesoło wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wyszło :) w ogóle muszę jakieś zdobienie na białym lakierze zrobić bo w sumie mi się nie zdarzyło :) poza ostatnim na tym marmurku, który można podciągnąć pod biel ;p

    OdpowiedzUsuń