11 sierpnia 2013

Brzoskwiniowa sukienka


Witajcie Kochane!!

Dziś coś czego jeszcze nie było... stylizacja modowa.
Najwyższa pora w końcu blog nazywa się "Modnania" :)

Motywem przewodnim jest sukienka którą zakupiłam z okazji spotkania blogerek , 
które miało miejsce 3 sierpnia we Wrocławiu.
Oczywiście jest to jeden z prezentów jaki otrzymałam, w tym przypadku był to bon na zakupy. 
Dziewczyny zdecydowały się na sprzęt typu lokówki, suszarki , a ja wzięłam sukienkę i kołnierzyk, 
sama się sobie dziwie bo zwykle boję się kupować ubrania przez internet, ale raz kozie śmierć i okazało się to dobrą decyzją, bo leży jak ulał :)





Makijaż wykonałam przed pomysłem na zdjęcia, ale podoba mi się to połączenie słodkiej sukienki z tak mocno podkreślonym okiem, stanowi to ciekawy kontrast.
Pomysł na makijaż został zaczerpnięty tutaj, oczywiście wyszło o wiele inaczej.

Makijaż:
podkład - Paese/ puder, bronzer, kredka- Vipera/ pomadka - Joko/ brwi - Paese/ cienie do powiek - paleta Manly/ eyeliner - Essence






sukienka, naszyjnik - STYLEPIT

Na koniec chciałam bardzo podziękować mojej fotografce Marlenie. 

25 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i pięknie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, ma piękny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) moja Ciocia stwierdziła ze w sam raz na wesele, ale ja sadzę że i na codzień się nadaje :)

      Usuń
  3. piękna sukieneczka a ty w niej ślicznie wyglądasz :)
    Podoba mi się to połączenie z oczami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podzielam Twoje zdanie, najzabawniejsze jest to że uświadomiłam to sobie dopiero gdy oglądałam zdjęcia :)

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło ze tak uważasz, dzięki :* a Ty kiedy wracasz? trzeba pomyśleć nad naszym spotkaniem :)

      Usuń
  5. kochana, nie poznałam Cie na miniaturce na liście blogów ;D
    śliczna sukienka i pięknie Ci w niej ;)

    Ps. W paznokciowym teamie wzorek na ten tydzień specjalnie dla Ciebie ;D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj domyśliłam się dałaś mi teraz do myślenia :)jak już wspomniałam nadrobię zaległości i niebawem się ukażą na blogu :)

      a co do mojego wyglądu, cóż kobieta zmienną jest :)

      Usuń
    2. kochana nic się nie dzieje - rozumiemy :) Ja też mam trochę do nadrobienia ale też powoli mam nadzieje że nadrobię, właściwie teraz trochę się ociągam bo czekam aż kupię nowy sprzęt do robienia zdjęć ;)

      Usuń
    3. o to będą szałowe zdjęcia :)

      Usuń
  6. 7-me zdjęcie patrząc od góry - ja bym dała na profilowe:) I też mi się podoba to połączenie makijażu z sukienką, tak trochę w stylu retro, skojarzyła mi się Ania Dąbrowska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o no bym nie pomyślała ze mogę przypominać Dąbrowska :)

      Usuń
  7. uwielbiam pliski :) nie moge nosić sukienek odcinanych pod biustem bo po 1. są za krótkie a po 2. wyglądam w nich jakby była w ciąży :( jestem do nich zdecydowanie za wysoka :( a są takie piękne! no i Ty piękna w tej sukienusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolorek, jednak sam krój średnio do mnie przemawia :-) wolę odcięte w talii i rozkloszowane :)
    ale wyglądasz wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka świetna, tylko nie pasuje mi jakoś ten kołnierzyk. Wiem, że ostatnio są super modne, ale jakoś mnie nie przekonuje akurat do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem ale nie miałam takiego gadżetu więc uznałam ze zobacze jak mi w czyms takim będzie :)

      Usuń
  10. jakie Ty masz piękne oczy :) super się to razem komponuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję, jaki miły komplement :)

      Usuń
  11. ale urocza :) pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sukienka :) idealnie jej kolor współgra z Twoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń