14 lipca 2013

Zakupy i wygrana!

Witajcie!

Bez zbędnych ceregieli, przechodzę do prezentacji :)


Oto cały komplecik.

A teraz po kolei:
Paris Memories - wreszcie moje! (5,99zł/szt)

Allepaznokcie - dwa moje a dwa koleżanki (około 2-3 zł/szt.)
Oprócz lakierów kupiłam też 20 pilników 1zł/szt, Primer, klej, pędzel, dwa pędzelki do żelu #6 i #8 i kapturki do frezarki, oczywiście w gratisie dostałam 4 słoiczki ozdób.

Rimmel - bo promocja była w Rossmannie 

A w drugiej drogerii kupiłam utwardzacz

A teraz wygrana:
Lakiery Magnetic

Mini paletka , błyszczyk (ale jaki!!) i dwa magnesy.

A to wszystko za:
tą pracę, albo przez nią :)

Całość zapakowana o tak.









36 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, piękny wyszedł Ci ten hmm... pejzaż? Czy jak to nazwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy pejzaż ale miało byc morze i plaża i chyba jest :D

      Usuń
  2. Nieźle,gratuluję,paletkę i błyszczyk to bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zastanawiam gdzie się pomaluję tą paletką...

      Usuń
  3. piękna praca rewelacyjny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę zakupy się udały :) piękne kolorki , gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a zakupy udane jak najbardziej :)

      Usuń
  5. świetne nowości :) tylko pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bedzie czym malować, żeby jeszcze było kiedy

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. no troszkę się tego nazbierało :)

      Usuń
  7. Gratulacje :)
    Praca piękna, a takie paznokcie z chęcią sama bym nosiła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja chętnie bym komuś takie namalowała :)

      Usuń
  8. Świetne zakupy oraz wspaniała nagroda :) gratuluję wygranej! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję;) Świetne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!!! zdobienie było NIESAMOWITE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się, szkoda tylko że nie uzyskałam zamierzonego efektu. Ale i tak jestem zadowolona z wyróznienia

      Usuń
  11. Wow, piękne zakupy i nagroda :) Fajne są te lakiery magnetyczne :) Mam jeden, można go solo i można magnesować :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. no moja kolekcja powiększa się w zastraszającym tempie :)

      Usuń
  13. Gratuluję :)

    Lakiery są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy i wygrane :)
    A z JOKO miałam nano bazę i taka raczej średniawka :/

    OdpowiedzUsuń
  15. ile nowości :D gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sporo, ciekawe kiedy ja to wszystko wymaziam :)

      Usuń