31 lipca 2013

Winogrona - Owocowy projekt


Witajcie Dziewczyny!

Dziś post do Owocowego projektu. 
To już ostatni tydzień tego projektu czyli winogrona. 
Trochę mi smutno , a trochę się nawet ciesze bo nie mam za wiele czasu na takie projekty , więc nieco się odciążę i może w miarę terminowo będę robić pazurki. 

Zdecydowałam się zrezygnować z tego typu projektów, koniec końców jest to odgórnie wymuszone i mam wrażenie ze gdzieś zagubiłam swoją wenę. 


Pazurki wykonałam na żółtym tle , choć nie wiele go widać bo jest przykryte kiściami winogron :)
Zanim zabrałam się do malowania pomyślałam "kurcze jak ja to zmieszczę na moich małych paznokciach" ale udało się :)

A oto efekt:













Mam nadzieję że będą Wam się podobać i że na nie zagłosujecie, a tym czasem możecie głosować na moje arbuzki tutaj






  

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podobaja :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak zawsze mi słodzisz :) dzięki :)

      Usuń
  3. sliczne!slodkie winogronka x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam kunszt. Dla mnie byłoby trochę za bogato na pazurkach i źle bym się czuła. Ale winogronka są cudne, mają nawet podcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. smaczne :) ślicznie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły :D aż bym sobie taki zjadła :D

    p.s byłam dzisiaj prawie w tej drogerii przy pasażu ;p prawie bo akurat jak tam trafiłam to pani drzwi zamykała ;p także muszę się wybrać kiedy indziej, ale już wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz to trzeba było krzyczeć "jeszcze ja! " :D

      Usuń
  7. Smakowite te Twoje winogrona;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  9. o jakie piękne :) a ja zaś zrobię jutro swoje dopiero przed wyjazdem :)piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już wspomniałam , Twoje ładniejsze od moich :)

      Usuń
  10. wyglądają soczyście i smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że tak uważasz, starałam się jak mogłam ;)

      Usuń
  11. Czad! jestem zachwycona i ile to roboty.Pelen szacunek:)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e nie tak duzo kilka kropeczek i kreseczek :)

      Usuń
  12. Przepiękne wingronka :D wyszły na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz talent do malowania takich pięknych rzeczy na paznokciach :) ja jakoś nie potrafię żadnych wzorków robić, pozostaję przy jednym kolorze na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń