19 lipca 2013

Szybkoschnący lakier TNT nr 62 od Allepaznokcie.pl

 Cześć Dziewczyny!

Dziś chciałam Wam przybliżyć mój ostatni nabytek lakierowy czyli TNT nr 62 od Alle paznokcie, jest to lakier szybkoschnący i tani jak barszcz , bo kosztuje niecałe 3 zł.
A jak się prezentuje? No własnie tak:




 Wykończenie jest perłowe , wiem ze niewiele jest zwolenniczek takiego wykończenia, ale ja ostatnio się przekonałam do tego typu lakierów :)
Kupiłam go dlatego że nie wiedziałam który mam wsiąść zamówiłam bowiem tez nr R62 i tamten był neonowy.




I co Wy na to? Podoba Wam się?

14 komentarzy:

  1. kiedyś perłowe były zupełnie nie dla mnie a ostatnio zaczęłam takie lubić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wykończenia takiego perłowego nie lubię ale o dziwo ten kolor mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że zadowoliłam Twój gust

      Usuń
  3. na tak zadbanych paznokciach chyba wszystkie kolory będą świetnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie mój typ jednak :) róż i perłowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem :) nie kazdemu musi się podobać, kwestia upodobań :)

      Usuń
  5. perłowe wykończenie średnio mi się widzi, ale kolorek wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń