13 lipca 2013

Szampon neutralny do wrażliwej skóry głowy - Natura Siberica



Witajcie!!

Dziś chciałam Wam przedstawić moją recenzję odnośnie szamponu do włosów
 z firmy NATURA SIBERICA. 
Jest to szampon neutralny do wrażliwej skóry głowy.
Produkt ten dostałam w ramach współpracy z firmą.
Oto adres strony: www.siberica.com.pl



Produkt jest na tyle naturalny że nie zawiera żadnych sylikonów ani parabenów itp. co można od razu wyczuć podczas mycia głowy. Włosy momentalnie zostają oczyszczone i miękkie w dotyku już przy pierwszym myciu. 
Ja mam włosy przetłuszczające się, a w dodatku teraz zaczęłam pracę (tutaj odpowiedź dla Moniki i Zaczarowanej)  w fabryce w której jest masa kurzu , więc moje włosy po powrocie do domu są maksymalnie zanieczyszczone.
 Z pomocą przychodzi ten własnie szampon , który nie dość że oczyszcza moje włosy to jeszcze fantastycznie ziołowo pachnie. Zioła te mam wrażenie że pomagają w odświeżaniu tak włosów jak i skóry głowy, nie bardzo umiem wyjaśnić Wam moje odczucia ale musicie spróbować :)
Szampon dobrze się pieni,  jest wydajny, mam go już jakiś czas i wiele razy myłam nim włosy, mam wrażenie ze w ogóle go nie ubywa.

Co do opakowania to butelka jest smukła zgrabna i wygląda bardzo stylowo na półeczce w łazience, 
wręcz luksusowo , na co myślę ma duży wpływ srebrna zakrętka,
 której wcale nie trzeba odkręcać bo otwiera się tak:


Podczas stosowania zauważyłam również że moja skóra głowy się "uspokoiła", nie swędzi, przez co nie drapię się , a co najistotniejsze zauważyłam zmniejszenie łupieżu, co jest dla mnie sporym zaskoczeniem. 
Włosy po wysuszeniu są okiełznane i nie puszą się jak po innych szamponach, nigdy nie sadziłam, że szampon może tyle zdziałać. 

Od producenta:
Uczep trójlistny - jedno z najbezpieczniejszych naturalnych ziół, które delikatnie pielęgnuję Twoje włosy.Lukrecja - naturalnie pieniąca się baza. Dzięki niej szampon nie podrażnia wrażliwej, skłonnej do alergii skóry głowy.
Aktywne składniki: Uczep trójlistkowy, Lukrecja chińska, Rumianek pospolity.

Pojemność to 400 ml a cena to 19,90 zł moim zdaniem rozsądną cena zważywszy na wszystkie punkty jakie przedstawiłam. 

Jeśli chodzi o ocenę za całokształt to 5/5
Szczerze Wam polecam produkt, bo na prawdę warto! 
Ja już na pewno nie wrócę do zwykłych szamponów za 5 zł z czarną rzepą itp.

Na koniec bardzo chciałam podziękować Pani Justynie za miłe emaile, wyrozumiałość i cierpliwość :)



8 komentarzy: